حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین وان پلاس ۱۰ پرو به لنز پریسکوپی با زوم 5X مجهز می‌شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

وان پلاس اوایل امسال پرچمداران سری 9 خود شامل OnePlus 9، 9 Pro و OnePlus 9R را در بسیاری از بازارهای سراسر دنیا عرضه کرد. همچنین این شرکت تأیید کرده است که اواخر امسال نسخه بهبودیافته T شامل OnePlus 9T یا 9T Pro وجود نخواهد داشت. با این حال، شایعات در سطح اینترنت ادعا می‌کنند که این شرکت می‌تواند در عوض OnePlus 9RT را با مشخصات بالاتر نسبت به نسخه قبلی خود معرفی کند. درحالی‌که منتظر تأیید رسمی این خبر هستیم، جزئیات پرچمدار بعدی وان پلاس به‌صورت آنلاین فاش شده است. بر اساس یک افشاگری جدید، وان پلاس قصد دارد سرانجام لنز تله فوتو پریسکوپی با زوم اپتیکال 5X را در وان پلاس ۱۰ پرو استفاده کند.

لنز پریسکوپی وان پلاس ۱۰ پرو

سری OnePlus 10 ممکن است اوایل سال آینده عرضه شود. ماه‌ها پیش از عرضه، یک افشاگری جدید ادعا می‌کند که OnePlus 10 Pro دارای لنز پریسکوپی است. افشاگر Mukul Sharma اطلاعاتی را توسط یک منبع دیگر در Weibo منتشر کرده که بیان می‌کند، وان پلاس ۱۰ پرو دارای لنز پریسکوپی با قابلیت زوم اپیتکال ۵ برابر برای دوربین خود می‌باشد. این افشاگر جزئیاتی در مورد نوع سنسور دوربین یا وضوح آن به اشتراک نگذاشته است.

ما لنزهای پریسکوپی را در چندین نمونه از دوربین گوشی‌های هوشمند مشاهده کرده‌ایم. وان پلاس اما، در این زمینه می‌تواند پیشرفت کرده و در صورت صحت این شایعه، ۱۰ پرو اولین گوشی آنها خواهد بود که دارای لنز پریسکوپ می‌باشد. تاکنون، دستگاه‌های وان پلاس مجهز به سنسورهای دوربین تله فوتو با بزرگنمایی حداکثر 3x موجود هستند. این می‌تواند مشارکت آنها با Hasselblad یا نتیجه ادغام با Oppo باشد که وان پلاس درنهایت یک دوربین تله فوتو با لنز پریسکوپی و زوم 5 برابر ارائه می‌دهد.

لنز پریسکوپی وان پلاس ۱۰ پرو

لنز پریسکوپی وان پلاس ۱۰ پرو

اوپو درگذشته تعدادی گوشی با سنسور دوربین پریسکوپ روانه بازار کرده است. این موارد شامل سری Find X و حتی سری بالارده Reno نیز می‌باشد. اوپو اوایل امسال، نسل بعدی دوربین پریسکوپی خود را با فاصله‌کانونی پیوسته 85 تا 135 میلی‌متر معرفی کرد. درحالی‌که هیچ صحبتی در مورد استفاده از آن در یک گوشی هوشمند به‌میان نیامده است، می‌توان انتظار داشت که پرچمدار بعدی Find X و حتی OnePlus 10 Pro دارای این فناوری دوربین باشند.

سایر جزئیات گوشی آینده وان پلاس ناشناخته است. با این حال، این شرکت تأیید کرده که سری آینده پرچمدار بعدی خود را با سیستم‌عاملی یکپارچه که با همکاری Oppo توسعه یافته است، عرضه می‌کند.

سری وان پلاس ۱۰ از حداقل تغییرات در طراحی ظاهری بهره خواهد برد

نظر شما چیست؟ آیا از دوربین تله فوتو جدید با زوم اپتیکال پریسکوپی در پرچمدار آینده وان پلاس استقبال می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی