حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات وان پلاس ۱۰ پرو فاش شد: تراشه به‌روز، افزایش ظرفیت باتری و دیگر هیچ!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

چندی پیش اولین نگاه خود به طراحی پرچمدار آینده OnePlus با نام وان پلاس ۱۰ پرو را در رندرهای غیررسمی آن داشتیم که یک گوشی با طراحی پنل جلویی تکراری و پنل عقب مشابه با گلکسی اس ۲۱ سامسونگ را نشان می‌داد. تاکنون جزئیات سخت‌افزاری از گوشی‌های آینده وان پلاس به‌بیرون درز پیدا نکرده بود؛ با این حال، لازم نیست مدت زیادی منتظر مشخصات فاش شده آن باشیم، زیرا وب‌سایت 91mobiles با همکاری افشاگر مشهور، OnLeaks، اکنون جزئیات کلیدی وان پلاس ۱۰ پرو را فاش کرده‌اند.

مشخصات وان پلاس ۱۰ پرو

برای شروع، OnePlus 10 Pro به نمایشگر 6.7 اینچی با رزولوشن +QHD و رفرش‌ریت 120 مجهز خواهد شد. ما حدس می‌زنیم که این یک پنل LTPO OLED باشد که مشابه آن را در OnePlus 9 Pro نیز دیده‌ایم. سایر مشخصات اصلی شامل چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1، 8 تا 12 گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و 128 تا 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 می‌باشد.

اما یک ارتقاء ادعاشده نسبتاً قابل‌توجه، استفاده از باتری حجیم 5000 میلی‌آمپرساعتی است که نسبت به باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی نسل فعلی، یک پیشرفت اساسی خواهد بود. 91mobiles و Hemmerstoffer جزئیات سرعت شارژ دستگاه را گزارش نکرده‌اند، اما شایعات قبلی به سرعت شارژ فوق‌سریع 125 وات اشاره دارند. بنابراین باید منتظر افشای اطلاعات بیشتر یا بیان جزئيات رسمی در این زمینه باشیم.

مشخصات وان پلاس ۱۰ پرو

مشخصات وان پلاس ۱۰ پرو

با نگاه به مشخصات دوربین، می‌توان دریافت که OnePlus 10 Pro با ترکیب دوربین سه‌گانه پشتی عرضه خواهد شد. گفته می‌شود این سیستم از یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید 50 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم 3.3 برابر تشکیل شده است. افشاگر دیجیتال چت استیشن، پیش‌تر به قابلیت بزرگنمایی تصویر 3.3 برابری این گوشی اشاره کرده بود و ادعا می‌کرد که زوم دیجیتال 30 برابری نیز خواهد داشت. همچنین گفته می‌شود یک سنسور 32 مگاپیکسلی وظیفه عکاسی سلفی و تماس تصویری را برعهده دارد.

از سایر مشخصات وان پلاس ۱۰ پرو می‌توان به دارا بودن گواهینامه IP68 برای مقاومت در برابر آب/گردوغبار اشاره کرد که از زمان وان پلاس ۸ پرو، به پرچمداران این شرکت چینی اضافه شده است.

دیدگاه شما پیرامون مشخصات رده‌بالاترین پرچمدار آینده وان پلاس چیست؟ به‌نظر می‌رسد به‌غیر از افزایش ۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی ظرفیت باتری و استفاده از تراشه جدید، شاهد پیشرفت قابل‌ملاحظه دیگری در این گوشی نیستیم. حتی وان پلاس پس از انتظارات طولانی، قصد ندارد راه لنز پریسکوپی را به گوشی پریمیوم خود باز کند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، واقعا پیشرفت خوبی نداشته، بجزجیپست و باطری، وشارژفست که اینام دیگه عادی بود باید ارتقاع میداد چون گوشی پرچمدار حساب میشه،ولی چرا رمLPPDR5X نیستش و همونLPPDR5 هستش،ولی خب درکل گوشی خیلی خوبی هستش ولی امیدوارم چینش دوربین هاش مثل اینی که تو عکسه یعنی مربعی نباشه، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی