حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی OnePlus 10 Pro، احتمالاً ١۵ دی ١۴٠٠ است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شایعات، وان‌پلاس

وان پلاس کم کم آماده سالی جدید می‌شود. طی امسال، این کمپانی زیر مجموعه اوپو پرچمداران جدید و جذاب‌تر خود را معرفی کرد. حال وان پلاس در نظر دارد تا به زودی یک رویداد را برگزار کند. بر اساس احتمالات، تاریخ رونمایی OnePlus 10 Pro، مطابق با همین رویداد است!

ممکن است که تاریخ رونمایی OnePlus 10 Pro، ١۵ دی باشد!

وان‌پلاس چندی پیش تأیید کرد که پرچمدار جدیدش، با Snapdragon 8 Gen 1 به دست مشتریان می‌رسد.

 

وان پلاس 10 به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز خواهد شد

 

به گفته Phonearena، در دنیای گوشی‌های هوشمند، یک سال مانند یک ابدیت به نظر می‌رسد! بنابراین، هنگامی که وان پلاس اعلام کرد که امسال خبری از ارائه سری OnePlus T نیست، بلافاصله شک کردیم که این کمپانی قصد دارد تا یک رویداد بزرگ را در آینده‌ای نزدیک داشته باشد.

به همین منوال، گفته می‌شد که گوشی پرچمدار جدید وان پلاس قرار است به زودی معرفی شود. این گوشی که OnePlus 10 Pro 5G نام دارد، چندی دیگر از راه می‌رسد. اما پیش از این، تفرقه‌هایی در مورد مکان رونمایی OnePlus 10 Pro وجود داشته است. چرا که برخی می‌گویند که این دستگاه، ابتدا برای بازار چین معرفی می‌شود و بعد برای بازار جهانی؛ در حالی که برخی دیگر، نظر عکسی دارند.

جالب اینجاست که یکی از افشاگران توئیتری که پیش‌تر در مورد تاریخ رونمایی OnePlus 10 Pro صحبت کرده بود، امروز بازگشته است و در مورد این موضوع صحبت کرده است. البته که صحبت‌های او، ضد و نقیض هستند و تأیید کننده سخنان قبلی او نیستند.

در واقع، وان پلاس می‌خواهد گوشی پرچمدار جدید خود را زودتر از سری Galaxy S22 سامسونگ معرفی کند. زیرا با این اتفاق، کاربران زیادی به سوی این دستگاه جذب می‌شوند و بعید می‌دانیم که در صورت موفقیت نماینده جدید وان پلاس، کسی بخواهد به انتظار سری Galaxy S22 بنشیند! البته ما در مورد تاریخ رونمایی OnePlus 10 Pro هنوز به طور دقیق صحبت نکرده‌ایم. وان پلاس اخیراً یک دعوتنامه را برای برگزاری رویداد جدیدش منتشر کرده است. این دعوتنامه، به برگزاری مراسمی در لاس وگاس و در تاریخ ١۵ دی ١۴٠٠ اشاره دارد. البته در این دعوتنامه، اسمی از گوشی جدید وان پلاس برده نشده است. اما ممکن است که این گوشی یا در این رویداد معرفی شود، و یا جزئیاتی از آن طی این مراسم منتشر شود.

از قضا، تاریخ شروع رسمی نمایشگاه الکترونیک مصرفی جدید لاس وگاس، در همین تاریخ است. بنابراین، ممکن است شرکت کنندگان CES 2022 پیش از هر چیزی، شانس امتحان کردن محصول جدید وان پلاس را داشته باشند! البته که وان پلاس، سابقه چندان به یاد ماندنی در رویداد‌های CES نداشته است.

وان پلاس، قبلاً در این رویداد، گوشی مفهومی Concept One را به نمایش گذاشته بود. اما این دستگاه، در نهایت رنگ و روی تجاری بودن را به خود نگرفت. در این بین، ادغام وان پلاس و اوپو نیز صورت گرفته است. به همین صورت، خط تولید محصولات موفقی از سری Nord وان پلاس به راه افتاده است.

همچنین گوشی‌های اقتصادی جدیدی از خانواده OnePlus Nord در شایعات حضور دارند. بنابراین، چندان دور از ذهن نیست که حتی گوشی‌های اقتصادی جدید وان پلاس نیز در این رویداد پا به عرصه وجود بگذارند. اگر هم نه، این گوشی‌های اقتصادی در فاصله زمانی کمی معرفی خواهند شد. شاید عجیب باشد؛ اما تاکنون در شایعات، خبری از وجود OnePlus 10 نبوده است. بنابراین، ممکن است که فعلاً خبری از نسخه استاندارد OnePlus 10 Pro باشد. حتی اگر OnePlus 10 Pro در تاریخ ١۵ دی رونمایی شود، احتمال می‌رود که عرضه جهانی آن چند ماه طول بکشد. این اتفاق، به دلیل ادامه دار بودن بحران کمبود تراشه رخ می‌دهد.

نظر شما در مورد این شایعات چیست؟ آیا وات پلاس می‌تواند در همین رویداد از OnePlus 10 Pro پرده برداری کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️