حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر دقیق OnePlus 10 Pro را این بار از تمامی زوایای آن ببینید

با حس‌وحال پایان یافتن سال جاری میلادی، رفته‌رفته باید منتظر انتشار اخبار و شایعات متعدد پیرامون گوشی‌های سال آینده به‌خصوص پرچمداران هر برند باشیم. درحالی‌که منتظر اعلام رسمی جزئیات معرفی گوشی پرچمدار وان پلاس هستیم، اخیرا اطلاعات بیشتری در مورد OnePlus 10 Pro به‌صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. در فاصله کمتر از یک هفته از انتشار رندر اولیه وان پلاس ۱۰ پرو توسط OnLeaks، حال، رندرهای دقیق‌تری از طراحی OnePlus 10 Pro توسط همین افشاگر با همکاری Zouton فاش شده است. گفته می‌شود رندرهای جدید، طرح نهایی مدل پرو هستند که قرار است در اوایل سال آینده معرفی شود. اکنون، بیایید به رندرهای OnePlus 10 Pro، مشخصات و سایر جزئیات آن نگاهی بیندازیم.

رندر OnePlus 10 Pro

رندرهای جدید طراحی OnePlus 10 Pro که توسط OnLeaks فاش شده است، نشان می‌دهد که ماژول دوربین قدرتمندترین نسخه پرچمدار آینده وان پلاس، تاحدودی از Galaxy S21 Ultra سامسونگ الهام گرفته شده است. ماژول دوربین مربعی شکل از کناره با قاب ادغام شده و در امتداد آن ادامه می‌یابد و فضایی را نیز در بالا باقی می‌گذارد. در داخل این قاب یکپارچه، شاهد ترکیب دوربین سه‌گانه هستیم که دراینجا کمپانی چینی تصمیم گرفته است که یک لنز خود را نسبت به وان پلاس ۹ پرو کاهش دهد (احتمالا سنسور بلااستفاده مونوکروم). همچنین طراحی لنز دوربین‌ها با ظاهر ماتریسی آن، بیشتر یادآور اجاق‌گازهای خانگی است که یک فلاش LED نیز، ترکیب دوربین این گوشی را کامل می‌کند. لوگوی OnePlus درست در مرکز پنل پشتی قرار دارد. رندرهای طراحی OnLeaks از ۱۰ پرو نشان می‌دهد که این دستگاه در سه رنگ مشکی، سفید و آبی روشن عرضه خواهد شد.

رندر OnePlus 10 Pro

رندر OnePlus 10 Pro

در پنل جلویی، این گوشی دارای نمایشگر 6.7 اینچی خمیده AMOLED خواهد بود که میزبان یک سوراخ نمایشگر در گوشه سمت چپ و بالای صفحه‌نمایش آن است. به‌طورکلی، با احتساب صحت کامل این رندرها، این سومین سال پیاپی است که وان پلاس از طراحی کاملا یکسان برای پنل جلویی گوشی پرچمدار خود استفاده می‌کند. حداقل امیدوار بودیم در سال آینده، این شرکت مانند بسیاری از برندهای دیگر، سوراخ نمایشگر را به قسمت مرکزی نمایشگر انتقال می‌داد. ابعاد دستگاه به‌طورکلی 163.0×73.8×8.5 میلی‌متر می‌باشد. دکمه اختصاصی سایلنت گوشی به‌عنوان امضای طراحی وان پلاس در گوشی‌های پرچمدار اندرویدی و دکمه پاور در لبه سمت راست قرار دارند که درنتیجه، دکمه کم‌وزیاد کردن صدا در سمت چپ دستگاه جای می‌گیرد. همچنین درگاه USB Type-C بین سوراخ بلندگو و سینی سیم‌کارت در لبه پایینی آن قرار گرفته است.

رندر OnePlus 10 Pro

رندر OnePlus 10 Pro

سایر جزئیات موردانتظار عبارتند از تراشه پرچمدار آینده کوالکام که ظاهرا قرار است با سنت‌شکنی، این‌بار با نام جدید Snapdragon 8 Gen 1 معرفی شود؛ به‌همراه باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۲۵ وات. همچنین انتظار می‌رود این گوشی دارای سیستم‌عامل یکپارچه OnePlus باشد که با همکاری Oppo درحال‌توسعه است.

شایعه شده است که سری OnePlus 10 اوایل سال آینده معرفی خواهد شد. اگر شایعات را باور کنیم، این شرکت می‌تواند پرچمداران ۲۰۲۲ خود را زودتر از سال‌های گذشته معرفی کند. ممکن است شاهد برگزاری رویداد معرفی سری OnePlus 10 در اواخر دی‌ماه و یا اوایل بهمن‌ماه باشیم.

دیدگاه شما چیست؟ آیا از طراحی ظاهری پرچمدار آینده وان پلاس با نام OnePlus 10 Pro رضایت دارید؟ به‌نظر شما، آیا همین طرح، گزینه نهایی شرکت چینی برای گوشی سال بعد خود، با وجود شباهت‌های ظاهری با پرچمدار حال‌حاضر سامسونگ می‌باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

از نظر من به زیبایی s20u که ازش الهام گرفته نیست…

Mortazavi

فوق العاده جذابه

ali karimi

سلام، نمایی جلوش حرفی ندارم خوبه ولی ازعقب چینش دوربینهاش تو قاب مربعی یجوری ضایست البته اینطوری که تو عکس نشون داده شده شاید تو واقعیت قشنگ باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی