حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندورید ۱۳ وان پلاس ۱۰ پرو با OxygenOS 13 به صورت رسمی ارایه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۳، وان‌پلاس

حدود ۱ ماه و نیم از معرفی رسمی رابط کاربری جدید وان پلاس یعنی OxygenOS 13 می گذرد. این رابط کاربری مبتنی بر جدیدترین سیستم عامل گوگل یعنی اندروید ۱۳ است. خبر خوب این است که آپدیت اندورید ۱۳ وان پلاس ۱۰ پرو با OxygenOS 13 به صورت رسمی ارایه شد.

آپدیت اندورید ۱۳ وان پلاس ۱۰ پرو

آپدیت جدید وان پلاس ۱۰ پرو

وان پلاس از عرضه آپدیت پایدار OxygenOS 13 برای OnePlus 10 Pro خبر داده است. این خبر پرچمدار روز این برند را به اولین گوشی هوشمندش تبدیل می کند که پوسته سفارشی OxygenOS 13 مبتنی بر Android 13 را دریافت می کند.

این به‌روزرسانی در حال حاضر برای کاربران OnePlus 10 Pro که در برنامه Open Beta شرکت کرده‌اند عرضه می‌شود، بنابراین کسانی که از OxygenOS 12 مبتنی بر Android 12 بر روی دستگاه‌های خود استفاده می‌کنند باید منتظر بمانند.

وان پلاس OxygenOS 13 را معرفی کرد: مشابه ColorOS، اکنون بیشتر از همیشه

وان پلاس ۱۰ پرو با Snapdragon 8 Gen 1 در چین رسما معرفی شد

در هند به روز رسانی پایدار OxygenOS 13 با ورژن NE2211_11.C.19 ارائه می شود، در حالی که گوشی‌های OnePlus 10 Pro اروپایی و آمریکای شمالی به ترتیب نسخه های NE2213_11.C.19 و NE2215_11.C.19 را دریافت خواهند کرد. هنگامی که به‌روزرسانی را دریافت کردید، قبل از ادامه نصب، مطمئن شوید که OnePlus 10 Pro شما حداقل 5 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان و بیش از 30 درصد باتری دارد.

رابط کاربری OxygenOS 13 دارای چیزی است که OnePlus آن را طراحی Aquamorphic می نامد. برای جزئیات بیشتر می توانید اسکرین شات تغییرات را در زیر بررسی کنید.

لیست تغییرات آپدیت OxygenOS 13 وان پلاس ۱۰ پرو

لیست تغییرات آپدیت OxygenOS 13 وان پلاس ۱۰ پرو

شما وان پلاس ۱۰ پرو دارید؟ اپدیت جدید را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)