حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی OnePlus 9RT با Snapdragon 888 و ١٢ گیگابایت رم در گیک بنچ دیده شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، شایعات، وان‌پلاس

وان پلاس به زودی از گوشی رده بالای جدیدی پرده برداری خواهد کرد. این کمپانی، در حال برنامه ریزی است تا در آینده‌ای نزدیک، از گوشی OnePlus 9RT رونمایی کند. حال پیش از رونمایی رسمی این دستگاه، اطلاعات آن در بنچمارک گیک بنچ منتشر شده است.

اطلاعات گوشی OnePlus 9RT در گیک بنچ رؤیت شد

مدتی پیش از مشخصات منتسب به OnePlus 9RT صحبت کرده بودیم. این گوشی، قرار بود با Snapdragon 870 روانه بازار کرد.

 

مشخصات فنی OnePlus 9RT لو رفتند؛ شروع قیمت از ۴۶١ دلار!

 

این بار به گزارش Gizmochina، گفته می‌شود که وان پلاس قصد دارد تا در روز ٢٣ مهر امسال، از گوشی جدید OnePlus 9RT پرده بردارد. انتظار می‌رود که این دستگاه جدید، به طور محدودتر برای بازار کشورهایی مانند هند و چین در نظر گرفته شود. این گوشی، پیش‌تر با مدل نامبر MT2110 در تأییدیه 3C چین مشاهده شده بود. بنابراین، گمانه زنی می‌شود که گوشی مورد اشاره، با نام وان پلاس 9RT روانه بازار چین شود. اما پیش از چنین اتفاقی، وان پلاس 9RT بار دیگری لو رفته است. این گوشی با مدل نامبر MT2110 در گیک بنچ رؤیت شده است. ظاهراً وان پلاس پیش از ارائه گوشی جدید خود، آن را در گیک بنچ تست کرده است.

بر اساس اطلاعات ثبت شده در گیک بنچ، این گوشی دارای تراشه‌ای از کوالکام با نام مادربرد Lahaina است. خب، همان طور که احتمالاً می‌دانید، Lahaina همان تراشه Snapdragon 888 است! این در حالی است که حدود ٢ ماه پيش، Android Central برای اولین بار ادعا کرده بود که OnePlus 9RT به تراشه Snapdragon 870 تجهیز می‌شود. هرچند شاید MT2110، ممکن است دقیقاً همان OnePlus 9RT نباشد. بنابراین، باید منتظر اخبار تکمیلی باشیم.

 

اسنپدراگون ۸۸۸ / Snapdragon 888 کوالکام رسما معرفی شد: همان Snapdragon 875 مورد انتظار

 

در ادامه اطلاعات گیک بنچ، MT2110 از ١٢ گیگابایت حافظه رم به همراه سیستم عامل اندروید ١١ بهره می‌گیرد. این گوشی در بخش‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، موفق شده است تا امتیازات ٨١٨ و ٣,٢۴۶ را به ثبت برساند. اعتقاد بر این است که مدل بازار هند این گوشی، با مدل نامبر MT2111 وارد این کشور می‌شود. بر اساس شایعات، وان پلاس 9RT دارای نمایشگر ۶.۵۵ اینچی از نوع AMOLED با وضوح +Full HD و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی خواهد بود. دوربین سلفی این دستگاه، ١۶ مگاپیکسلی است. اما در مقابل، دوربین اصلی سه گانه OnePlus 9RT متشکل از سنسورهای ٢+١۶+۵٠ مگاپیکسلی است. باتری این دستگاه، ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. منبع تغذیه این باتری نیز شارژری ۶۵ واتی است. ممکن است که این گوشی، با حداکثر ١٢ گیگابایت حافظه رم و ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی معرفی شود.

نظر شما در مورد این اطلاعات از گوشی OnePlus 9RT چیست؟ منتظر رونمایی رسمی این گوشی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️