حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری وان پلاس ۱۰ از حداقل تغییرات در طراحی ظاهری بهره خواهد برد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

پیش از این انتظار می‌رفت کمپانی وان پلاس پرچمدار نیمه دوم سال خود را با نام OnePlus 9 RT در ماه آینده معرفی کند که به احتمال زیاد، آخرین گوشی پرچمدار امسال این برند خواهد بود. برای سال آینده اما، OnePlus 10 می‌تواند پرچمدار نسل بعدی این شرکت باشد. حال، اخیرا اطلاعات تازه‌ای منتشر شده است که نشان می‌دهد که سری وان پلاس ۱۰ ممکن است طراحی جدیدی ارائه نداده و با حداقل تغییرات در ظاهر خود همراه باشد.

عدم تغییرات قابل‌توجه در طراحی سری وان پلاس ۱۰ نسبت به وان پلاس ۹

به نقل از Yogesh Brar، خانواده گوشی‌های وان پلاس 10 به‌عنوان نسخه‌ای ارتقا یافته از سری وان پلاس 9 وارد بازار خواهند شد و درحالی‌که ممکن است با مشخصات پیشرفته و به‌روز همراه باشند، طراحی آنها می‌تواند شباهت بسیاری به نسل پیشین خود داشته باشد.

وان پلاس در مارس امسال آخرین پرچمداران خود یعنی وان پلاس 9، وان پلاس 9 پرو و ​​وان پلاس 9 آر را معرفی کرد. این احتمال وجود دارد که مجموعه وان پلاس 10 در مارس سال آینده معرفی شود. همچنین انتظار می‌رود که اطلاعات بیشتری از طراحی و مشخصات آنها در ماه‌های آینده منتشر شود.

عدم تغییرات قابل‌توجه در طراحی سری وان پلاس ۱۰ نسبت به وان پلاس ۹

عدم تغییرات قابل‌توجه در طراحی سری وان پلاس ۱۰ نسبت به وان پلاس ۹

افشاگر مذکور در ادامه خاطرنشان می‌کند که وان پلاس همچنین روی تلفن‌های هوشمند جدیدی از سری Nord نیز کار می‌کند. همچنین انتظار می‌رود که این شرکت لوازم‌جانبی جدیدی را در رویداد معرفی بعدی خود که احتمالاً در ماه اکتبر برگزار خواهد شد، عرضه کند.

گزارشات اخیر فاش کرده‌اند که OnePlus 9 RT دارای مشخصاتی مانند نمایشگر AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، تراشه اسنپدراگون ۸۷۰، حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 و باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 65 وات خواهد بود. در زمینه دوربین نیز، وان پلاس ۹ آر تی ممکن است به یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و سه لنز دیگر در پشت دستگاه از جمله سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی از نوع Sony IMX766 مجهز شده باشد.

نظر شما راجع‌به تغییرات اندک در طراحی نسل آینده پرچمداران وان پلاس و مشخصات احتمالی گوشی درشرف معرفی OnePlus 9 RT چیست؟ آیا شما طراحی فعلی سری وان پلاس ۹ را پسندیده و تصمیم به بهبود جزئی آن در سری ۱۰ را منطقی می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

کلا وان پلاس طراحیش خیلی تغییر نمیده وان پلاس ۶و۷و۸ خیلی تغییرظاهری خاصی نداشتن فقط تعداد دوربین ها بیش تر شده بود با مشخصات تغییر کرده بود🙃

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی