حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری Nova 9 هواوی ماه بعد با All in One و پرینتر جدید هواوی معرفی می‌شود

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | All in One (AIO)، اسمارت‌فون، شایعات، هواوی

هواوی به زودی از سری محصولات جدید خود رونمایی می‌کند. هر چند در اخبار رسمی هواوی، خبری از محصول جدید به چشم نمی‌خورد. اما در شایعات، شاهد اخبار جذابی مانند رونمایی سری Nova 9 هستیم. اکنون بر اساس شایعات اخیر، سری Nova 9 هواوی قرار است به همراه All in One جدید این برند و پرینتر آن رونمایی شود. برای جزئیات بیشتر، با ما همراه شوید.

رونمایی از سری Nova 9 هواوی در کنار All in One و پرینتر هواوی طی ماه آینده!

سری نوا ٩ مدتی پیش لو رفت. ما دیداری زود هنگام با رندر نهایی این گوشی داشتیم. طراحی کلی این سری، خیلی جدید نیست. اما دستخوش تغییراتی نسبت به قبل شده است.

 

سری Nova 9 هواوی طی ماه آینده رونمایی می‌شود؛ رندر این گوشی نیز منتشر شد

 

به نقل از GizmoChina، پس از این که اوضاع هواوی در بازار گوشی‌های هوشمند رو به وخامت رفت، تغییراتی در استراتژی‌هایی این برند رخ داد. از جمله این استراتژی‌های جدید، می‌توان به ورود جدی‌تر به بازار رایانه‌های شخصی از سوی هواوی اشاره کرد. سال گذشته، چینی‌ها از اولین رایانه رومیزی خود با نام MateStation B515 پرده برداشتند. از سوی دیگر، هواوی به طور اختصاصی از مانیتورهای جدید خود پرده برداشت. جدیدترین مانیتورهای هواوی، سری MateView این برند می‌باشند. امروز بر اساس آخرین اطلاعات گفته می‌شود که All in One جدید هواوی با پرینتر تازه وارد این شرکت در راه هستند. هر دو محصول، همراه با سری Nova 9 هواوی رونمایی می‌شوند.

 

مانیتور MateView هواوی و نسخه GT آن رسماً رونمایی شدند

 

احتمالاً بسیاری از شما، RODENT را می‌شناسید. او یکی از افشاگران سرشناس مربوط به هواوی است. او در ادعاهای اخیر خود، به رونمایی از All in One جدید هواوی، پرینتر جدید و سری Nova 9 طی ماه آینده میلادی خبر داده است. توییت وی، احتمالاً نشانی بر این است که AIO جدید هواوی، طراحی مشابه با MateView دارد. این اولین باری نیست که در مورد All in One هوآوی می‌شنویم. در اواخر سال ٢٠٢٠ میلادی بود که شایعه رونمایی AIO هواوی منتشر شد. اما پس از حجم تأییدیه‌های مختلف، بالأخره هواوی می‌خواهد از آن پرده بردارد. شایان ذکر است که برنامه هواوی، تنها رونمایی از یک All in One نیست.

غول فناوری چینی، قصد دارد تا پرینتر رومیزی جدید خود را نیز به عموم جامعه معرفی کند. در سال ٢٠١٨ میلادی، چنین محصولی از سوی هواوی معرفی شد. چاپگر فوری هواوی، می‌توانست بدون استفاده اضافی از جوهر، عکس‌های شما را فوراً به چاپ برساند. اما مشخصاً کاربردهای یک پرینتر، بیشتر از چاپگر عکس فوری است. نکته مهم دیگری که در این بین وجود دارد، مربوط به جانشین خانواده Nova 8 است. او می‌گوید که سری نوا ۹، ماه آینده در کنار این محصولات معرفی می‌شود. سری جدید گوشی‌های نوا، احتمالاً مانند نسل قبل از اینترنت 5G برخوردار نخواهد بود. اما استفاده از آن نیز ممکن است در شرایط خاصی به وقوع بپیوندد. اما هواوی، هم اکنون با محدودیت‌هایی مواجه است. بر اساس این محدودیت‌ها، چینی‌ها توانایی استفاده از تراشه‌های 5G دیگر شرکت‌ها را ندارند. اما ظاهراً نسخه 5G سری Nova 9 نیز بعداً از خواهد رسید.

نظر شما در مورد عملکرد هواوی در بخش AIO چیست؟ آیا شاهد موفقیت آن خواهیم بود؟ فکر می‌کنید که سری Nova 9، محبوب باشد یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persepolis

عجب چیزی…

comment image

comment image

persepolis

اینم عکس واسه این مطلبه

comment image

comment image

ali karimi

سلام، سری نوا همیشه گوشیهای خوبی بودن ووقدرتمند، حالا ببینیم نوا9 با چه مشخصاتی میاد فقط حیف که 5جی نیستش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️