حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی نوا ۹ در بازار جهانی با EMUI 12 ارایه می شود

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | هواوی

یک ماه پیش بود که هواوی Nova 9 و Nova 9 Pro به صورت رسمی در چین رونمایی شدند. این دستگاه ها در چین از HarmonyOS 2.0 به عنوان سیستم عامل بهره می برند. پس ار عرضه جهانی نوا ۹ در بازار جهانی اما پرسش اینجاست که با توجه به عدم عرضه هارمونی برای بازار جهانی (در حال حاضر) این دستگاه از چه سیستم عاملی استفاده خواهد کرد. بله، هواوی نوا ۹ در بازار جهانی با EMUI 12 ارایه می شود. ما پیش از این با رابط کاربری EMUI 12 هواوی آشنا شده بودیم.

رابط کاربری هواوی نوا ۹

رابط کاربری EMUI 12

رابط کاربری EMUI 12

شرکت هواوی گوشی Nova 9 را برای مصرف کنندگان جهانی عرضه کرد، اما این گوشی با EMUI 12 عرضه می شود. با این حال، نسخه چینی آن با سیستم عامل HarmonyOS 2.0 در چین عرضه می شود.

هواوی نوا ۹ را می توان یک میان رده لوکس دانست که ویژگی‌ها و مشخصات دوربین خوبی دارد. این دستگاه با سیستم دوربین چهارگانه خود که از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با کیفیت بالا تشکیل شده است، تجربه کاربری و قدرت دوربین جدیدی را ارائه می‌دهد.

مجموعه دوربین هواوی نوا ۹

مجموعه دوربین هواوی نوا ۹

از نظر نرم‌افزاری، هواوی نوا ۹ برای مدل‌های جهانی دارای رابط کاربری EMUI 12 است که رابط کاربری جدید و ویژگی‌هایی را به ارمغان می‌آورد. در حقیقت این رابط بکاربری منعکس‌کننده HarmonyOS و همان تجربه رابط کاربری است. با این حال، مشخص نیست که EMUI 12 مبتنی بر اندروید است یا سیستم عامل Harmony هواوی.

می دانیم که هواوی نوا ۹ دارای دو رنگ آبی ستاره ای و مشکی است. این گوشی در بازار جهانی ۴۹۹ یورو قیمت دارد، در برخی بازارها، این دستگاه جدید از هفته آتی به بعد به فروش می رسد، در حالی که در دسترس بودن فعلی آن همچنان در وضعیت پیش فروش باقی مانده است.

Huawei Nova 9

Huawei Nova 9

از نظر مشخصات سخت افزار باید گفت که نوا ۹ دارای صفحه نمایش 6.57 اینچی OLED با رزولوشن FHD+ یا 2340 در 1080 پیکسل، رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، سوراخ نمایشگر تکی در وسط لبه بالای برای دوربین سلفی و لبه های خمیده است.

این گوشی دارای سیستم چهارگانه ای است که شامل یک دوربین اصلی 50 RYYB با دیافراگم f/1.9 به همراه دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.2 و ۲ دوربین ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 است که یکی عمق سنج و دیگری ماکرو است.

در قسمت جلویی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 قرار دارد. چه دوربین اصلی و چه دوربین سلفی دارای انواع مختلفی از حالت های دوربین و ویژگی های بهبود عکس را برای شما فراهم می کنند تا از مشخصات دوربین حداکثر استفاده را ببرید.

هواوی نوا 9 با ابعاد 160 در 73.7 در 7.77 میلی‌متر و وزن 175 گرم ارایه می شود. از نظر باتری ما شاهد یک باتری با ظرفیت 4300 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژ سریع 66 واتی و پورت USB Type-C هستیم. پردازنده کوالکام Snapdragon 778G اجرای سریعتر نرم افزارها را ارائه می دهد اما فقط دارای مدل 4G LTE است.

شما تا به حال EMUI 12 را تجربه کرده اید؟ نظر شما درباره رابط کاربری جدید Huawei چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mmardany86

نوا 9 گوشی خوبیه و خیلی خاصِ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)