حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات سری Nova 9 هواوی در کنار تصاویر آن لو رفت

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، هواوی

کمپانی چینی هواوی در نظر دارد تا از نسل جدید سری گوشی‌‌های Nova رونمایی کند. در این فاصله، مشخصات این سری فاش شده است. برخی از افشاگران، اقدام به انتشار مشخصات سری Nova 9 هواوی به همراه تصاویر آن کرده‌اند. در ادامه، نگاهی به این اطلاعات لو رفته داریم.

مشخصات سری Nova 9 هواوی به همراه تصاویر زنده آن فاش شده‌اند

سری Nova 9 هواوی در تاریخ ١ مهر به صورت رسمی رونمایی می‌شود. این سری، به تراشه ۶ نانومتری کوالکام تجهیز خواهد شد.

 

سری Huawei Nova 9 با Snapdragon 778G، در تاریخ ١ مهر رونمایی می‌شود

 

اما مانند همیشه، افشاگران دست به انتشار تصاویر و جزئیاتی از سری گو‌شی‌های جدید هوتوی کرده‌اند. سری Nova 9، یکی از سری‌های است که در معرض شایعات زیادی بوده است. به همین دلیل است که ما پیش از رونمایی رسمی این سری، می‌دانیم که آن‌ها دقیقاً از چه مشخصات و ویژگی‌هایی بهره مند هستند!

بر اساس گزارش EqualLeaks، گوشی‌های سری Nova 9 در شایعات موثّق و جدیدی ظاهر شده‌اند. تصاویر جدید این سری، به ما طراحی کلی آن‌ها را نشان می‌دهد. در کنار آن، مشخصات سری Nova 9 هواوی به طور کامل لو رفته است. ابتدا از تصاویر لو رفته این گوشی‌ها شروع می‌کنیم.

طراحی کلی قاب پشتی این گوشی‌ها، مانند نسل قبل است. اما چینش دوربین در ماژول بیضوی شکل، تا حدودی فرق می‌کند. طراحی کلی بدنه قاب پشتی، مات است. لوگوی اختصاصی سری Nova و هواوی نیز در این بین دیده می‌شود. با توجه به نبود اثر حسگر تشخیص اثرانگشت در این تصاویر، می‌توان گفت که این حسگر درون نمایشگر تعبیه شده است. همچنین تصاویر جعبه این گوشی‌ها فاش شده است. به نظر می‌رسد که ما شاهد ارائه دو گوشی Nova 9 و Nova 9 Pro هستیم. نکته قابل توجه، عدم وجود شارژر درون این جعبه‌ها است! در نهایت، به مشخصات این سری می‌رسیم.

نوا ٩، دارای نمایشگر ۶.۵٧ اینچی خواهد بود. این اندازه در نسخه پرو، به ۶.٧٢ اینچ می‌رسد. حفره نمایشگر موجود در نسخه پرو، بیضوی خواهد بود. رفرش ریت و نرخ حساسیت لمسی این نمایشگر، به ترتیب برابر با ١٢٠ و ٣٠٠ هرتز می‌باشد. این نمایشگر، قابلیت نمایش بیش از ١ میلیارد رنگ را دارد. نوع نمایشگر این دو گوشی، AMOLED خواهد بود. نمایشگر این سری، دارای دو لبه خمیده می‌باشد.

هواوی قصد دارد از دوربین سلفی ٣٢ مگاپیکسلی در سری Nova 9 استفاده کند. اما نسخه پرو، مجهز به دوربین سلفی دوگانه خواهد شد. دوربین اصلی Nova 9 و Nova 9 Pro، چهارگانه است. این سیستم دوربین، متشکل از سنسورهای ٢+٢+٨+۵٠ مگاپیکسلی است. سنسور ۵٠ مگاپیکسلی، یک حسگر تصویر با فناوری RYYB خواهد بود. ظرفیت باتری نسخه استاندارد، برابر با ۴,٣٠٠ میلی آمپر ساعت است. شارژر نوا ٩، توان ۶۶ واتی خواهد داشت. این در حالی است که نسخه پرو قرار است از باتری ۴,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی و شارژر ١٠٠ واتی برخوردار باشد. در کل، برخی از مشخصات این سری مشابه آنر ۵٠ و آنر ۵٠ پرو است. تراشه موجود در این سری، Snapdragon 778G خواهد بود.

 

تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ٧٧٨ جی / Snapdragon 778G کوالکام رسماً معرفی شد

 

البته باید بگوییم که این تراشه، در واقع Snapdragon 778G 4G است. در نتیجه، خبری از پشتیبانی اینترنت 5G در این سری نیست. در نهایت، HarmonyOS نسخه ٢.١ به صورت پیش فرض در این سری ارائه می‌شود. پیش‌تر گفته بودیم که HarmonyOS 2.0.1 برای تراشه‌های کوالکام بهینه سازی شده است.

نظر شما در مورد مشخصات سری Nova 9 چیست؟ کدام نسخه را بیشتر می‌پسندید؟ آیا این سری برای شما جذابیتی دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reza.9821

امیدوارم هواوی دوباره به اوج برگرده و جایگاهش رو از شیائومی پس بگیره

Mahdi85

چش نداری ببینی یه برند نو پا رفته نشسته روی صدر بازار موبایل جایگاه بازار موبایل هیچ وقت برای همیشه متعلق به کسی نبوده همیشه بالا پایین داشته ولی خب سامسونگ بیشتر اوقات اول بود. اما الان رقیب های بزرگی داره حالا هم شیا کلی پیشرفت کرده چه نرم افزاری چه تولید و غیره

ali.reza.9821

کیفیت و قوای فنی سخت افزار و نرم افزاری هواوی کجا و شیائومی کجا … شیائومی حتی نمیتونه رام درست حسابی بدون مشکل روی گوشی هاش قرار بده … صرفا مونتاژکاره که اگر مثل هواوی تحریم بشه باید بره غاز بچرونه ولی هواوی فقط قسمت تجهیزات شبکه ش به صدتای شیائومی برتری داره و اگر تحریم نمیشد شیائومی به اینجا نمیرسید.

persepolis

عکسهای بیشتری هم بود.
بازم ممنون.
نوا 9 چطوری😁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️