حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی نوا ٩ با قیمت ۴٩٩ یورو در بازار جهانی عرضه شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، هواوی

هواوی بالأخره یک رویداد جهانی جدید را برگزار کرد. مدت زیادی است که هواوی مانند قبل، رویداد‌های سالانه خود را به طور منظم برگزار نمی‌کند. اما رویداد جدید هواوی در وین، جایی بوده است که هواوی نوا ٩ برای عرضه به صورت جهانی تأیید شده است. این گوشی جدید از هواوی، به زودی وارد بازارهای جهانی خواهد شد.

هواوی نوا ٩ راهش را به بازار جهانی باز کرد

کمپانی چینی هواوی، کم‌تر از یک ماه پیش از سری Nova 9 خود با مشخصاتی جذاب پرده برداری کرد.

 

هواوی Nova 9 Pro و Nova 9 با تراشه Snapdragon 778G 4G رونمایی شدند

 

به گزارش Tech N Spice، گوشی جدید هواوی که مدتی پیش در چین رونمایی شده بود، برای عرضه در بازار جهانی رسماً تأیید شده است. این گوشی که خیلی از رونمایی آن نمی‌گذرد، برای اولین بار در کشور چین معرفی شد. قیمت نسخه پایه هواوی نوا ٩ در چین، برابر با ٢,۶٩٩ یوان (معادل ۴١٨ دلار آمریکا) بود. البته سری Nova 9 در چین، میزبان دو عضو بود. با این وجود، هواوی تنها گوشی Nova 9 را برای بازار جهانی در نظر گرفته است.

هواوی Nova 9، مشخصاتی جذاب و مشابه آنر ۵٠ را داراست. این گوشی، بیشترین شباهت با آنر ۵٠ را در بخش طراحی دارد. چرا که در قاب پشتی، ماژول دوربین اصلی دو حلقه یا شکل کلی بیضی دیده می‌شود. همچنین قاب جلویی میزبان دوربین سلفی تکی تعبیه شده در حفره نمایشگر است. برای یادآوری، این گوشی وزن ١٧۵ گرمی و ضخامت ٧.٨ میلی متری داشت. نمایشگر این گوشی، دارای قطر ۶.۵٧ اینچی از نوع OLED با وضوح +Full HD و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی با قابلیت نمایش ١ میلیارد رنگ است.

نسخه چینی این گوشی، مجهز به HarmonyOS 2.0 است. اما در عوض، هواوی این گوشی را به رابط کاربری EMUI 12 تجهیز کرده است. این رابط کاربری، بر پایه اندروید ١١ است. قلب تپنده نوا ٩، اسنپدراگون ٧٧٨ جی است. اما با این تفاوت که دیگر خبری از پشتیبانی اینترنت 5G در آن نیست.

 

تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ٧٧٨ جی / Snapdragon 778G کوالکام رسماً معرفی شد

 

در بخش دوربین اصلی، هواوی از دوربین اصلی چهارگانه متشکل از سنسورهای ٢+٢+٨+۵٠ مگاپیکسلی بهره گرفته است. سنسور اصلی این گوشی، از ترکیب پیکسل RYYB استفاده می‌کند که در پرچمداران این کمپانی به کار رفته بود. دوربین سلفی آن نیز ٣٢ مگاپیکسلی است. نمایشگر این گوشی، دو لبه خمیده دارد. همچنین حسگر تشخیص اثرانگشت، در زیر همین نمایشگر واقع شده است. ظرفیت باتری نوا ٩، برابر با ۴,٣٠٠ میلی آمپر ساعت است. وظیفه تأمین انرژی این باتری، بر عهده شارژری ۶۶ واتی است.

در نهایت، به سراغ موضوع اصلی، یعنی قیمت هواوی نوا ٩ می‌رویم. نسخه عرضه شده از Nova 9 در بازار جهانی، به ٨ گیگابایت حافظه رم و ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی است. هواوی برچسب قیمتی ۴٩٩ یورویی را برای این گوشی در نظر گرفته است. اما احتمالاً قیمت این گوشی در بازار ایران، کم‌تر خواهد بود. این در حالی است که هواوی نوا ٨ به تازگی وارد بازار کشورمان شده است!

نظر شما در مورد Huawei Nova 9 و ورود آن به بازار جهانی چیست؟ آیا منتظر آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AL1K1NG

پشتش شبیه می۹ شیائومیه😂😂فقط دوربینش رو با فوتوشاپ بزرگ کرده باشن😂👌

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️