حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی آینده موتورولا گواهی 3C را دریافت کرد؛ پرچمدار جدیدی در راه است؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | All in One (AIO)، شایعات، موتورولا

لنوو اولین تولید کننده ای بود که موفق شد قدرتمندترین تراشه کوالکام را با معرفی Edge X30 در دسامبر ۲۰۲۱، به بازار عرضه کند. درست است که پرچمدار موتورولا اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بود. اما با توجه به رقبای قدرتمندش بهترین پرچمدار نیست. با این حال Edge X30 با قیمت ۶۰۰ دلاری اش برای کسانی که بودجه محدودی داشتند عالی بود. اکنون گوشی ناشناخته آینده موتورولا گواهی 3C را دریافت کرده که انتظار داریم عضو جدیدی از خانواده Edge X30 باشد.

گوشی پرچمدار آینده موتورولا احتمالا از شارژ سریع ۶۸ واتی برخوردار است

درست زمانی که فکر می کردیم موتورولا اج X30 تنها پرچمدار لنوو در سال ۲۰۲۲ خواهد بود. لیست جدید گواهی 3C نشان می‌دهد که گوشی آینده موتورولا در راه است، و احتمالا این دستگاه جزو خانواده پرچمدار اج ایکس ۳۰ این شرکت خواهد بود. وب‌سایت ITHOME متوجه شده است که گوشی جدیدی از کمپانی موتورولا با شماره مدل XT2201-6 در پایگاه داده 3C فهرست شده است.

گواهی 3C گوشی جدید موتورولا

گواهینامه 3C تایید می‌کند که Motorola XT2201-6 از شارژ سریع ۶۸ واتی پشتیبانی خواهد کرد. این توان شارژ در حال حاضر در هیچ یک از گوشی های موتورولا به جز Edge X30 در دسترس نیست. بنابراین همین یک موضوع دلیل خوبی است که احتمال بدهیم پرچمدار آینده ای موتورولا در دست توسعه قرار دارد.

یکی دیگر از شاخص هایی که نشان می دهد موتورولا XT2201-6 ممکن است عضو جدیدی از سری موتورولا اج X30 باشد، شماره مدل آن است. موتورولا اج X30 در دسامبر ۲۰۲۱ عرضه شد، اما در اوایل نوامبر ۲۰۲۱ با شماره مدل XT2201-2 اطلاعات آن فاش شده بود. با توجه به اینکه هر دو شماره مدل یکسانی دارند، وب‌سایت GizmoChina ادعا می‌کند که گوشی جدید مورد بحث احتمالا با نام Motorola Edge X30 Ultra به دست کاربران خواهد رسید.

رندر Motorola Frontier

در حال حاضر هیچ گزارشی به طور مستقیم به موتورولا اج ایکس ۳۰ اولترا اشاره نمی‌کند. اما صحبت های زیادی درباره Motorola Frontier وجود دارد. احتمالا این دستگاه با نام ایکس ۳۰ اولترا عرضه خواهد شد. چندی پیش افشاگر معروف اطلاعات یعنی Evan Blass، رندر های موتورولا Frontier را منتشر کرده بود. این رندر ها نشان می‌داد که موتورولا قصد ورود به بازار گوشی های گران قیمت پریمیوم را دارد. این دستگاه حاشیه های بسیار کمی داشته و لبه های سمت چپ و راست نمایشگر آن کاملا طراحی خمیده دارند.

موتورولا اج ۳۰ پرو احتمالا پنجم اسفند ماه رونمایی خواهد شد

شایعه شده است که پرچمدار آینده این شرکت از دوربین اصلی ۱۹۴ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. این دوربین احتمالا از سنسور سامسونگ S5KHP1 بهره می‌برد. دو دوربین دیگر یک ۵۰ مگاپیکسلی اولترا واید (سنسور SKJN1SQ03 سامسونگ) و تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی (سنسور سونی IMX663) خواهد بود.

نظر شما چیست؟ آیا واقعاً موتورولا یک پرچمدار تمام عیار را در دست توسعه دارد، یا تمام این گزارشات شایعه ای بیش نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی