حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری هواوی Nova 9 مشخص شد: نقطه مقابل مشخصات روی کاغذ!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تست، عمر باتری، هواوی

هواوی و سری نوا از این کمپانی، در بازار گوشی‌های میان رده و بالا رده، شناخته شده هستند. هواوی نوا ٩، یکی از جدیدترین گوشی‌های این کمپانی است که به صورت جهانی عرضه شده است. حال، عمر باتری و سرعت شارژ هواوی Nova 9 مشخص شده است.

هواوی نوا ٩

سری نوا ٩ هواوی چندی پیش توسط این کمپانی معرفی شده بود.

 

هواوی Nova 9 Pro و Nova 9 با تراشه Snapdragon 778G 4G رونمایی شدند

 

همان طور که انتظار می‌رفت، بررسی جدید Gsmarena از یکی از جدیدترین گوشی‌های هواوی، یعنی نوا ٩ بوده است. میزان عمر باتری هواوی Nova 9 در کنار تست سرعت شارژ شدن آن، در بررسی جدید Gsmarena به اشتراک گذاشته شده است. اما پیش از بررسی تست‌های این گوشی، نگاهی به مشخصات آن داریم:

– نمایشگر ۶.۵٧ اینچی از نوع OLED با وضوح +Full HD و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی

– تراشه Snapdragon 778G

– سیستم عامل اندروید ١١ در کنار رابط کاربری EMUI 12

– باتری ۴,٣٠٠ میلی آمپر ساعتی

– شارژر ۶۶ واتی درون جعبه

عمر باتری هواوی Nova 9

عمر باتری هواوی Nova 9

در حالی که بسیاری از رقبای نوا ٩ مجهز به باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی یا با ظرفیتی در این حدود هستند، باتری این دستگاه ظرفیت ۴,٣٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد. حال، مشخص شده است که عمر باتری هواوی Nova 9 در حالت استفاده ترکیبی، برابر با ٩۶ ساعت می‌باشد. این نشان می‌دهد که عمر باتری Nova 9 در بازه “خیلی خوب” قرار دارد.

گوشی جدید هواوی حدود ٢٧ ساعت در تست تماس 3G دوام می‌آورد. در نهایت، نوا ٩ توانسته است در بخش‌های وب گردی با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی و پخش ویدئو، به ترتیب تقریباً ١٢ و ١۴ ساعت بازدهی را ثبت کند. در تصویر زیر، مقایسه‌ای از عمر باتری این گوشی با برخی از رقبا موجود است:

سرعت شارژ شدن گوشی رده بالای هواوی

شارژر هواوی Nova 9 که توان ۶۶ واتی دارد، درون جعبه آن تعبیه شده است. این شارژر، بر روی کاغذ مختصه‌های جذابی دارد. اما در عمل چه اتفاقی را شاهد هستیم؟

خب، باید بگوییم که Nova 9 سرعت شارژ ناامید کننده‌ای دارد. در نیم ساعت اول اتصال شارژر به گوشی، ۶١ درصد از ظرفیت باتری آن شارژ می‌شود. همچنین، برای تکمیل ظرفیت شارژ باتری این گوشی، می‌بایست ۵۴ دقیقه صبر کنید. این حدوداً یک ربع از نتایج شیائومی ١١ تی با شارژر مشابه و ظرفیت باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بیشتر است!

نظر شما در مورد نتایج تست این دستگاه ر ده بالای هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️