حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: ویدیو معرفی طراحی آيفون ایکس (iPhone X)

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، تماشا کنید

مسلما آیفون ایکس (iPhone X) پیشرفته ترین آیفون ساخته شده توسط اپل است و می تواند کاربران را به اندازه معرفی آیفون اولیه سال 2007 توسط استیو جابز که … اما غافلگیر کند! طراحی مهم ترین نقطه عطف آیفون ایکس (iPhone X) است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ویدیو معرفی طراحی آيفون ایکس (iPhone X) را با هم ببینیم.

[aparat id=”ioMm6″]

آیفون ایکس (iPhone X) با طراحی بسیار زیبای شیشه ای، نمایشگر بدون حاشیه و بسیار زیبای OLED عرضه شده است. هر چند این طراحی اولین بار توسط اپل عرضه نشده است و قبلا شرکت های همچون شارپ، شیائومی، الجی، سامسونگ و اسنشیال چنین طراحی را عرضه کرده اند اما بیاید رو راست باشیم، این آیفون است و بزرگترین دلایل را برای قانع کردن کاربر به پرداخت قیمت 999 دلاری آن را دارد.

نظر شما درباره طراحی آیفون ایکس (iPhone X) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

به شخصه توقع بیشتری از اپل داشتم این هنه کفتن تولد ده سالگیشه من هیچ نواوریه خاصی توش ندیدم طراحی هم همیشه گفتم سلیقه ایه ولی طراحیه پشتش اصلا جالب نیست تاچ ایدیم با این که میدونم فیس ایدی امنیتش بیشتره ولی بازم اگه داشت بهتر بود حداقل با دکمه پاور ادغامش میکرد نمیدونم والا ولی من توقع بیشتری داشتم این همه هی گفته شد جشن ده سالگیه اپله و قطعا امل محصولی عالی ارائه میکنه همچین اش دهنسوزیم نبود نمیگم بد بود پرچمداره قطعا باید خوب باشه بالاخره پرچمداره ولی توقع بیشتری داشتم

iphone king

پيشرفته ترين و قدرتمندترين گوشي دنيا
مرسي اپل

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)