حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش آیفون X با درگاه Type-C با قیمت ١٠٠ هزار دلاری!

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل، اخبار

آیفون‌ها همواره جزوی از محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان بوده‌اند. اما این گوشی‌ها، در طول تاریخ ایراداتی داشته‌اند که هنوز برطرف نشده‌اند. نبود درگاه Type-C در آیفون‌ها، یک معضل بزرگ است. حال، فروش آیفون X با درگاه Type-C توسط یک فرد با قیمتی بالا در حال انجام گیری است!

فروش آیفون X با درگاه Type-C!

ما مدتی پیش شاهد ارائه اولین آیفون جهان با درگاه Type-C از سوی یک فرد بودیم.

 

اولین آیفون جهان با پورت USB-C به‌جای لایتنینگ سرانجام به واقعیت پیوست

 

به گزارش GizChina، احتمالاً شما پیش از این شنیده‌اید که اتحادیه اروپا قصد دارد تا اپل را مجبور به استفاده از درگاه Type-C در آیفون‌های خود کند. این اتفاق، برای آسایش بیشتر کاربران آیفون و همچنین یکدست‌تر شدن لوازم جانبی منتهی می‌شود. منطق حکم می‌کند که اپل فعلاً برای انتقال ناگهانی به این درگاه، با مشکلاتی مواجه خواهد شد. چرا که بسیاری از آیفون‌های قدیمی‌تر، مجهز به این درگاه هستند. بنابراین، کوپرتینویی‌ها با تمام وجود به درگاه لایتنینگ چسبیده است و نمی‌خواهد استفاده از آن را رها کند. اما ظاهراً در جواب اپل، این کاربران هستند که دست به کار شده‌اند!

در بین کاربران آیفون، برخی از مشتریان هستند که از به کارگیری درگاه لایتنینگ در آیفون‌ها ناراضی هستند. نارضایتی از این درگاه توسط مشتری مورد اشاره به قدری بوده است که وی حاضر شده است ریسکی را قبول کند و دست به تغییر سخت افزاری در آیفون خود بزند. بنابراین، این کاربر از آیفون ایکس خود به عنوان نمونه مورد آزمایش استفاده کرد. در نتیجه کارهای این کاربر، پیوند و جایگزین سازی درگاه Type-C به جای درگاه لایتنینگ با موفقیت انجام شد. سرانجام، فرد مذکور قول داد که دستورالعمل‌های انجام این جایگزین سازی را به اشتراک بگذارد.

در واقع، شما می‌بایست یک برد مدار چاپی را از کانکتور بسازید و سپس آن را به آیفون خود متصل کنید. مشخصاً این کار را نمی‌توان بدون داشتن تجربه و سابقه انجام کارهای مشابه به انجام رساند. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم که این کار را بدون تجربه کافی، به هیچ وجه انجام ندهید! به طور کلی، دستورالعمل‌های مختلف برای علاقه مندان در دسترس هستند. در نتیجه، اگر دارای تجربه کافی هستید و این آزمایش را بر روی آیفون‌ها انجام دادید، حتماً ما را مطلع کنید!

اما این تمام ماجرا نیست. این مدل از آیفون X که در مورد آن صحبت کردیم، هم اکنون در eBay به فروش گذاشته شده است. در زمان نگارش این مطلب، فروش آیفون X در eBay با قیمت ١٠٠ هزار دلار در حال صورت گیری است. جالب است که بدانید در منبع این خبر، قیمت حدوداً ۵ هزار دلاری ذکر شده بود که این به دلیل افزایش قیمت پیشنهادی در مزایده است! بنابراین، شاهد قیمت‌های بیشتری خواهیم بود که این در نوع خود یک رکورد است.

 

در توضیحات آگهی فروش این آیفون X، گفته شده است که این دستگاه، اولین آیفون مجهز به درگاه Type-C در جهان است. اما صاحب آینده این آیفون، نباید از آن به عنوان گوشی اصلی استفاده کند. زیرا امکان پشتیبان گیری اطلاعات و بازیابی آن‌ها و همچنین برخی از قابلیت‌های حیاتی در آن موجود نیستند. در نتیجه، احتمالاً باید آن را به عنوان یک گوشی کلکسیونی استفاده کنید!

نظر شما در مورد این نسخه از آیفون ایکس چیست؟ فکر می‌کنید که چنین قیمتی برای اولین آیفون دارای Type-C، عقلانی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فردا پس فردا تو معرفی آیفونای جدید که با تایپ c هست عوامل اپل میگن که این یه شاهکار در سرحد بین الملل بوده و مردم رو به وجد میاره 😐😐
پ ن: الان طرف با ۸۵ هزار دلار میخواد چیکار کنه؟

نیما عرفانی

به حق چیزای ندیده و نشنیده…
“در زمان نگارش این مطلب، فروش آیفون X در eBay با قیمت ٨۵/۵ هزار دلار در حال صورت گیری است.
جالب است که بدانید در منبع این خبر، قیمت حدوداً ۵ هزار دلاری ذکر شده بود که این به دلیل افزایش قیمت پیشنهادی در مزایده است! بنابراین، شاهد قیمت‌های بیشتری خواهیم بود که این در نوع خود یک رکورد است.”
خداوکیلی چه فکری کردن که با همچین قیمت های نجومی معامله میکنن؟؟!!! اونم واسه آیفون ۱۰ سه سال پیش🥴پولاتون زیادی کرده خب بدین ما اینجا موتور درآمد زایی راه بندازیم😏
دِ آخه لعنتی این قیمت(۸۵/۵ هزار دلار) از نسخه ی لوکس آیپد مینی ۶ برند خاویار با ترکیب متریال طلا و ۴ تا الماس ۴ میلی متری هم بیشتره!!! لامصب این قیمت دوبرابره نسخه های لوکس آیفون ۱۳ پرو و پرو مکسه همین برند(Caviar) هستش ؛ یه مدل با طلای ۱۸ عیار و یه مدل با ۵۵ الماس ۱.۸ میلی متری!!!! یعنی عملاً میشه با این قیمت ۸۵/۵ هزار دلاری ، یه آیفون ۱۳ پرو مکس با یه آیفون ۱۳ پرو با متریالی از ترکیب ۲ جواهر زینتی و فوق لاکچری خرید!!!!! حتی آیفون ۱۳ پرو مکس با بدنه ای از شهاب سنگ #واقعی و چرم تمساح ، ۸۵۰۰ دلار تموم میشه!!!!! بعد ۸۵/۵ هزار دلار واسه اولین آیفون دارای پورت USB c؟؟؟ اونم در چه صورت؛ که «اما صاحب آینده این آیفون، نباید از آن به عنوان گوشی اصلی استفاده کند. زیرا امکان پشتیبان گیری اطلاعات و بازیابی آن‌ها و همچنین برخی از قابلیت‌های حیاتی در آن موجود نیستند. در نتیجه، احتمالاً باید آن را به عنوان یک گوشی کلکسیونی استفاده کنید!»🤬
✓من ساقیِ اون نفری که این قیمت رو تو اون مزایده ی کذایی پیشنهاد داده زنده میخوام زنده 💩
خود اون قیمت ۵۰۰۰ تایی که منبع خبر واسش تعیین کرده ، نزدیک به ۲ هزار دلار از قاب تیتانیوم + طلا + الماس آیفون ۱۳ Alter Ego کمپانی Grey گرون تره!!!
*****
❗❗
به دنبال تولیدات سم اپل مثل اون دستمال پارچه ی تمیز کننده ی نمایشگر و بازخوردهای این چنینی طرفداران نسبت به USB c شدن پورت آیفون های بعدی ؛ شواهد و گمانه زنی ها حاکی از اینه که اپل برای تولید و عرضه ی نوعی از “شیاف هوشمند ترمیم کننده” به همراه خاصیت های درمانی و آنتی باکتریال برنامه داره.
(برچسب قیمتی بسته به سایز شیاف و آستانه ی تحمل فرد متفاوته اما زمزمه ها مبنی بر قیمت پایه ی ۲۰ دلاری هست).

Mahdi

دنیا همین جوره ، نادان تعدادش از دانا خیلی بیشتره ، اگه نادان نبود که معادلات همش به هم میخورد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️