حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی از پاور بانک خوش قیمت Mi Power 2C با ظرفیت 20000 میلی‌آمپر رونمایی کرد

هفته گذشته، همراه با معرفی گوشی‌های هوشمند می میکس 2 (Mi MIX 2) و می نوت 3 (Mi Note 3)، کمپانی شیائومی از پاور بانک جدیدی با نام Mi Power 2C رونمایی کرد تا با ظرفیتی مشابه، قیمت کمتری نسبت به پاور بانک Mi Power 2 داشته باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شیائومی Mi Power 2C که به بدنه‌ای قدرتمند تجهیز شده است، از طراحی منحنی بهره برده تا نگهداری آن برای شما ساده‌تر باشد. با این حال طراحی این پاور بانک با Mi Power 2 یکسان بوده و به جز تفاوت در پورت‌های خروجی، تمایزی در این میان دیده نمی‌شود.

این دستگاه که از باتری با کیفیت بهره برده است، قادر خواهد بود تا Mi 5X را 3.4 بار، Mi Mix 2 را 3.8 بار و iPad Mini را 2.5 بار شارژ کند. پاور بانک Mi Power 2C به دو پورت خروجی مجزا تجهیز شده است که هردوی آن‌ها از نسخه سوم فناوری شارژ سریع کوالکام پشتیبانی می‌کنند. همچنین برای اطلاع از میزان شارژ دستگاه، شیائومی چهار LED را در نظر گرفته است.

علاوه بر همه‌ی این‌ها، شما می‌توانید با فشردن ممتد دکمه لبه دستگاه، آن را برای شارژ هدست و دیگر وسایل الکتریکی که به ولتاژ کمتری نیاز دارند، تنظیم کنید. از آن‌جایی که این پاور بانک به فناوری شارژ سریع کوالکام نیز مجهز شده است، شما می‌توانید تنها در عرض 8 ساعت آن را به صورت کامل شارژ نمایید. لازم به ذکر است که این کمپانی محبوب چینی اقدامات محافظتی زیادی را برای این محصول در نظر گرفته است که می‌توان به محافظت در برابر دما، کنترل ولتاژ ورودی/خروجی و اتصال کوتاه اشاره کرد.

شیائومی Mi Power 2C تنها در رنگ سفید و با قیمت 20 دلار، به صورت رسمی در دسترس قرار خواهد گرفت.

نظر شما درباره این پاور بانک خوش قیمت چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

واقعا قیمتش خوبه.

ahmad

20 دلار!!!!! پاور بانک فقط شیائومی دوستم یکیشو داره عالیه

Peiman

شیائومی واقعا عالیه. آخه ۲۰ دلار؟؟؟! امیدوارم اینم مثله هواوی قیمتاشو بالا نکشه.

علی شیخ زاده

چه خوبه این شیائومی

ehsanmody

من الان همین رو دارم ولی فقط 2c نداره 🙂
واقعا کیفیتش عالیه، هر کی نخره واقعا پشیمون میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا