حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پاوربانک فوق باریک شیائومی معرفی شد: ۵۰۰۰ میلی آمپر، شارژ سریع ۲۰ وات با قیمت ۲۰ دلار

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | شیائومی، لوازم جانبی

پاوربانک‌های شیائومی در بازار ما کاملا شناخته شده بوده و حضور پررنگی دارند. به تازگی یک نمونه جدید در این بخش محصولات Xiaomi و در چین رونمایی شده که امیدواریم به بازار جهانی هم برسد. پاوربانک فوق باریک شیائومی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر، شارژ سریع ۲۰ وات و قیمت ۲۰ دلار عرضه می‌شود.

پاوربانک فوق باریک شیائومی

پاوربانک جدید Xiaomi مشخصا تمرکز خاصی روی حجم ذخیره‌سازی انرژی یا سرعت شارژ ندارد. با این حال محصولی است که برای کاربران سخت‌پسند می‌تواند جالب توجه باشد.

این محصول تنها 10 میلی متر ضخامت دارد و وزن آن ۹۳ گرم است. بنابراین نه فضای زیادی در جیب شما خواهد گرفت و نه باعث سنگینی پیش از حد آن می‌شود.

ظرفیت این پاوربانک 5000 میلی آمپر ساعت است. از این رو، نمی تواند اکثر گوشی های هوشمند مدرن را به طور کامل شارژ کند.

بدنه آن با پوشش NCVM ارائه می‌شود که مانند یک قطعه فلز به نظر می رسد و حتی مانند آن می درخشد.

پاوربانک فوق باریک 5000 میلی آمپری شیائومی مدل عددی خاصی ندارد و با همین نام شناخته می‌شود. قیمت آن در چین 129 ین یا حدود 20 دلار است.

این محصول یک پورت USB C دارد و با کابل USB Type-C به Type-C عرضه می شود. حداکثر خروجی 20 وات و ورودی 18 وات را پشتیبانی می کند.

مشخصا این اعداد و مشخصات نشان می‌دهد که کاربران آیفون می‌توانند از کاربران هدفش باشند. با این حال هر کاربر دیگری که یک پاوربانک کوچک و ظریف می‌خواهد، می‌تواند آن را تهیه کند.

نظر شما درباره این پاوربانک شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)