حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویری از ساعت‌مچی هوشمند ایسوس ZenWatch 3 منتشر شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

برخلاف سازندگانی نظیر سامسونگ، ال‌جی و موتورولا که ساعت‌های‌مچی هوشمند با طراحی گرد معرفی کرده‌اند؛ ساعت‌مچی هوشمند ایسوس از یک طراحی مربعی استفاده می‌کند و این طراحی در ساعت‌های ایسوس ZenWatch و ZenWatch 2، به‌خوبی قابل مشاهده است. با این‌حال، همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، دریافت تاییدیه از سازمان FCC برایساعت‌مچی هوشمند ایسوس ZenWatch 3، نشان می‌دهد که این محصول از یک طراحی گرد استفاده می‌کند. به‌تازگی نیز، تصاویر  بیشتری از ساعت‌مچی هوشمند ایسوس ZenWatch 3 منتشر شده است. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

همان‌طور که در تصاویر تازه منتشرشده مشاهده می‌کنید، طراحی گرد ساعت‌مچی ZenWatch 3 جلب‌توجه می‌کند. متاسفانه در این تصاویر، تنها طراحی ساعت‌مچی هوشمند جدید ایسوس قابل مشاهده است و این تصاویر، سه دکمه را در اطراف این محصول نشان می‌دهد؛ بنابراین، جزئیات چندانی از مشخصات‌فنی و قابلیت‌های ساعت‌مچی ZenWatch 3 منتشر نشده است.

در یکی از این تصاویر، بخش زیرین ایسوس ZenWatch 3 دیده می‌شود؛ البته مشخص نیست که ساعت‌مچی هوشمند جدید ایسوس با سنسور سنجش ضربان قلب ارائه می‌شود یا خیر. البته با توجه به این تصاویر، باید گفت که ساعت‌مچی هوشمند جدید ایسوس، کمی ضخیم است و این موضوع با توجه به پشتیبانی احتمالی آن‌ از نسل چهارم ارتباطات، قابل درک خواهد بود.

asus_zenwatch_3-640x528

همان‌طور که در ابتدا گفته شد، ساعت‌مچی هوشمند ZenWatch 3 با شماره‌مدل WI503Q از کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) تاییدیه دریافت کرده است که به شماره‌مدل WI501Q ایسوس ZenWatch 2، بسیار نزدیک است. بخشی از مشخصات‌فنی فاش‌شده از ساعت‌مچی هوشمند جدید ایسوس، نشان می‌دهد این محصول با بدنه‌ای ضدزنگ، پیشتیبانی از وای‌فای b/g/n، بلوتوث ۴٫۲ و شارژ سریع ۱۰ واتی ارائه می‌شود. انتظار می‌رود که ساعت‌مچی هوشمند ایسوس ZenWatch 3 در ماه آینده در نمایشگاه IFA 2016 به‌صورت رسمی، معرفی شود.

برای داشتن یک ایده‌کلی از مشخصات احتمالی ساعت‌مچی هوشمند جدید ایسوس، باید گفت که ایسوس ZenWatch 2 از یک صفحه‌نمایش ۱٫۶۳ اینچی با رزولوشن ۳۲۰×۳۲۰ پیکسل استفاده می‌‎کند و مدل دیگر آن، با یک صفحه‌نمایش  ۱٫۴۵ اینچی با رزولوشن ۲۸۰×۲۸۰ پیکسل ارائه شده است. تراشه اسنپدراگون ۴۰۰ کوالکام به همراه ۵۱۲ مگابایت حافظه رم، به این ساعت‌مچی اندرویدی قدرت‌ می‌دهد. بنابراین، ساعت‌مچی هوشمند جدید ایسوس، حداقل با مشخصات‌فنی بسیار مشابه با نسل قبلی خود، ارائه خواهد شد.

با توجه به قیمت بسیار مناسب ایسوس ZenWatch 2، انتظار می‌رود که نسل جدید آن با قیمتی بسیار مناسب و نزدیک به ۲۰۰ دلار معرفی شود؛ احتمالاً ایسوس ZenWatch 3 در چندین مدل معرفی خواهد شد. با توجه به استفاده از سیستم‌عامل اندروید Wear بر روی بسیاری از ساعت‌های مچی هوشمند، گمان می‌رود که محصول پوشیدنی جدید ایسوس نیز با این سیستم‌عامل، ارائه شود. با این‌حال، باید گفت که تنها چند هفته تا معرفی رسمی ساعت‌مچی هوشمند جدید ایسوس، فاصله بافی است و بنابراین، ممکن است مشخصات‌فنی ایسوس ZenWatch 3 با آنچه که انتظار می‌رود؛ تفاوت داشته باشد.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2016/08/asus-zenwatch-3-photos-leaked/”]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی