حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر جدید ASUS ZenFone 8 از سوراخ نمایشگر این گوشی حکایت دارد

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | ایسوس

سری ZenFone 7 و ZenFone 6 ایسوس یک تجربه تمام صفحه را ارائه می دادند چراکه این گوشی ها از طریق سیستم دوربین چرخنده خود، به کاربران این امکان را می دهند که سلفی های درجه یک ثبت کنند و در نتیجه خود گوشی، فاقد زائده ای برای دوربین جلو باشد. حال، تیزر جدیدی توسط شرکت تایوانی منتشر شده که نشان می دهد گوشی ASUS ZenFone 8 از سوراخ نمایشگر برای جایگیری دوربین سلفی برخوردار خواهد بود.

تیزر جدید ASUS ZenFone 8

به نقل از gizmochina، در تیزر جدید ایسوس شاهد استفاده گوشی ASUS ZenFone 8 از سوراخ نمایشگر در قسمت بالا و سمت چپ صفحه نمایش آن هستیم. تاکنون، گزارش های مختلف بیان داشته اند که سری ZenFone 8 دارای سه دستگاه با نام رمز Sake ،Picasso و Vodka خواهد بود. در این میان، شایعات پیرامون مدل پیکاسو حاکی از آن است که این مدل ممکن است با نام ZenFone 8 روانه بازار شود.

تیزر ASUS ZenFone 8

تیزر ASUS ZenFone 8

مشخصات سری جدید پرچمداران ایسوس

حدس زده می شود که مدل پیکاسو به پنل 6.67 اینچی اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن +FHD، پردازنده اسنپدراگون 888، ۸ گیگابایت حافظه رم، سیستم عامل اندروید ۱۱ و پردازنده تصویری Pixelworks i6 مجهز شود. همچنین ممکن است ایسوس در این گوشی از یک دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی استفاده کند و ترکیب دوربین عقب آن نیز احتمالا شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی سونی IMX686، یک دوربین 12 مگاپیکسلی اولترا واید و یک لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی خواهد بود.

مدل Sake ممکن است به عنوان ZenFone 8 Mini شناخته شود. انتظار می رود که این مدل به یک صفحه نمایش 5.92 اینچی اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن +FHD، اسنپدراگون 888، 16 گیگابایت رم، سیستم عامل اندروید ۱۱، دوربین 64 مگاپیکسلی سونی IMX66 و لنز جدید سونی IMX663 برای دوربین اولترا واید عرضه شود. همچنین باتری آن نیز، از شارژ سریع 30 وات پشتیبانی می کند.

در ادامه، انتظار می رود مدل Vodka نیز مانند برادران دیگر خود از پردازنده پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸ بهره مند شود. تاکنون هیچ مدرکی در مورد مشخصات دیگر آن وجود ندارد. همچنین، مشخص نیست که آیا نام آن ZenFone 8 Pro ،ZenFone 8 Flip یا چیز دیگری خواهد بود.

تاریخ رونمایی سری Zenfone 8 ایسوس مشخص شد: ٢٢ اردیبهشت ١۴٠٠

نظر شما راجع به تیزر ASUS ZenFone 8 و مشخصات آن چیست؟ آیا تغییر رویه این شرکت را در بکارگیری سوراخ نمایشگر برای تعبیه دوربین سلفی می پسندید یا از همان طراحی نوآورانه سری های پیشین، استقبال می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M.Y

نه کاش سوراخ نذاره…

Milad7

به هر حال این مبحث سلیقه ای هست

از ایسوس بعید بود سوراخ بذاره….! :/

Mahdi

زنفون یعنی دوربین چرخان اگه سوراخ بزاره که طرفداراش ناراحت میشن ، کاش فقط تو مدل مینی سوراخ بزاره

david2arc

حیف شد . واسه کسانی که دنبال صفحه نمایش بدون سوراخ بودن گزینه خوبی بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی