حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گواهینامه IP68 زنفون ٨ مینی تأیید شد

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | ایسوس

زنفون ٨ مینی گوشی جذابی به نظر می‌رسد. وجود جک ٣.۵ میلی‌متری هدفون، نمایشگری با رفرش ریت بالا و حالا، خبر ضدآب بودن این گوشی، همگی به مانور بالای ایسوس در این گوشی اشاره دارند. بله درست متوجه شدید. گواهینامه IP68 زنفون ٨ مینی در تیزر رسمی جدید این گوشی تأیید شده است.

گواهینامه‌ IP68 زنفون ٨ مینی

این روز‌ها، اخبار نسبتاً زیادی از زنفون ٨ مینی به دست‌مان می‌رسد. تیزرهای مختلف، اطلاعات لو رفته و رندرهایی که از این گوشی منتشر می‌شوند، هر روز اطلاعات بیشتری از گوشی کامپکت جذاب ایسوس به ما می‌دهند. دیروز، از رندرها و قاب محافظ زنفون ٨ مینی گفته بودیم.

 

رندر زنفون ٨ مینی منتشر شد

 

حال به گفته یک توئیتر به نام Ankit، تیزر رسمی جدیدی از زنفون ٨ مینی منتشر شده است. در این تیزر، گواهینامه IP68 برای زنفون ٨ مینی تأیید شده است. جزئیات میزان مقاومت این گوشی در برابر گرد و غبار و آب گفته نشده است.

گواهینامه IP68 زنفون ٨ مینی

شاید دلیل اصلی این امر، حذف موتور مکانیکی دوربین چرخان باشد. ایسوس با حذف این قابلیت، کاربران نسبتاً زیادی را معترض کرد. اما به نظر می‌رسد که حذف دوربین چرخان، مزیت‌هایی هم داشته است. این مزیت، می‌تواند به قیمت ضد گرد و غبار و آب شدن گوشی تمام شود. به نظر می‌رسد که حرکت ایسوس منطقی بوده باشد.

همچنین با حذف دوربین چرخان، ضخامت زنفون ٨ مینی کاهش چشمگیری داشته است. در عوض، جک ٣.۵ میلی‌متری هدفون نیز به زنفون ٨ مینی بازگشته است. یکی از اهداف اصلی ایسوس در ساخت این گوشی، طراحی را به عنوان یکی از محوریت‌های اصلی در نظر گرفته‌ است. وجود همزمان قابلیت ضدآبی و جک ٣.۵ میلی‌متری هدفون، خبر جذابی در این گوشی است.

 

تیزر جدید Zenfone 8 ایسوس از بازگشت جک هدفون به این گوشی حکایت دارد

 

با تمام این اوصاف، آیا زنفون ٨ مینی را به عنوان یک پرچمدار با ابعاد کامپکت، شایسته می‌دانید؟ کدام بخش این گوشی برای شما جذابیت بیشتری دارد؟ فکر می‌کنید چه ویژگی‌های دیگری در این گوشی وجود داشته باشند؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M.Y

چه خوب…
😅

M.Y

به شدت منتظرشم

Milad7

ببینیم چه میکنه😇

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️