حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر جدید Zenfone 8 ایسوس از بازگشت جک هدفون به این گوشی حکایت دارد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | ایسوس

سال گذشته و هنگامی که سری Zenfone 7 ایوس معرفی شد، هر دو گوشی پرچمدار آن ویژگی جک صوتی هدفون را که در Zenfone 6 موجود بود، از دست داده بودند. حال،‌ به نظر می رسد کمپانی ایسوس به خطای خود اعتراف کرده و سعی در جبران آن دارد، چراکه طبق آخرین تیزر تبلیغاتی منتشر شده توسط این شرکت،‌ نشان داده می شود که سری جدید گوشی های Zenfone 8 از جک 3.5 میلی متری صدا پشتیبانی می کنند.

تیزر جدید Zenfone 8 ایسوس و بازگشت جک هدفون به این گوشی

به گزارش gizmochina، در تیزری که توسط اکانت رسمی ایسوس در حساب توییتری این شرکت منتشر شده است، نشان داده می شود که جک 3.5 میلی متری هدفون در حال بازگشت به سری جدید پرچمداران این شرکت می باشد. همچنین طبق این تیزر، محل جایگیری این پورت، در بالای دستگاه قرار دارد. با این حال، ما هنوز مطمئن نیستیم که هر سه گوشی سری Zenfone 8 (مینی، استاندارد و پرو) از این قابلیت بهره مند باشند.

تیزر جدید Zenfone 8

تیزر جدید Zenfone 8

به غیر از جک صدا و در تیزری دیگر،‌ اشاره شده بود که Zenfone 8 از یک سوراخ نمایشگر در قسمت گوشه بالا و سمت چپ صفحه نمایش برای قرارگیری دوربین سلفی استفاده می کند که این مورد بدین معنی است که دوربین های چرخان دو نسل گذشته سری Zenfone، در این گوشی قرار ندارد. طبق اطلاعات منتشر شده، این دستگاه همچنین دارای پردازنده اسنپدراگون 888 ، رفرش ریت بالا و نمایشگر اولد با رزولوشن 1080p خواهد بود.

گزارش شده است که گوشی Zenfone 8 Mini که انتظار می رود مدل جمع و جور این سری باشد نیز، دارای صفحه نمایش 5.92 اینچی، باتری 4000 میلی آمپر ساعت و پشتیبانی از شارژ سریع 30 وات است.

پیش از این شاهد بودیم که ایسوس زمان معرفی گوشی های سری Zenfone 8 را در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ برنامه ریزی کرده است.

تیزر جدید ASUS ZenFone 8 از سوراخ نمایشگر این گوشی حکایت دارد

در نهایت نظر شما راجع به تیزر جدید Zenfone 8 پیرامون بازگشت جک 3.5 میلی متری صدا به این گوشی چیست؟ آیا به تازگی شاهد ترند جدیدی هستیم که ویژگی های روتینی از این قبیل موارد که پیش از این و به هر دلیلی حذف شده بودند،‌ حالا به عنوان یک قابلیت ویژه در معرفی گوشی های جدید توسط تولیکنندگان ارائه می شوند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persepolis

این هم مشخصات پی پنجاه

comment image

Milad7

حیف شد که در اکثر پرچمدارها جک 3.5 میلیمتری حذف شد 😶

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی