حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسر از Jade Primo رونمایی کرد؛ اولین گوشی که از قابلیت Continuum ویندوز ۱۰ پشتیبانی می‌کند

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

امروز در IFA 2015 برلین در کشور آلمان، ایسر از گوشی جدید Jade Primo رونمایی کرد. این گوشی دارای ویندوز ۱۰ موبایل می‌باشد. باید به این گوشی، لقب یک “پی‌سی جیبی” را داد چرا که این گوشی از سخت‌افزار مورد نیاز برای اجرای آخرین نسخه‌ی سیستم‌عامل مایکروسافت و همه‌ی قابلیت‌های آن بهره می‌برد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

ایسر Jade Primo، اولین گوشی در جهان است که از قابلیت Continuum پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این قابلیت می‌توان اسمارت‌فون‌ها را به یک پی‌سی تقریبا کامل تبدیل کرد. برای استفاده از این قابلیت، کافیست تا یک صفحه‌نمایش خارجی، کیبورد و موس را به این گوشی وصل کنید. Jade Primo همچنین دارای یک docking station می‌باشد که می‌توانید موس و کیبورد بی‌سیم را به آن وصل کنید.

همچنین این گوشی می‌تواند برنامه‌های یونیورسال ویندوز ۱۰ و برنامه‌های مبتنی بر x86 که برای دستگاه‌های با پردازنده‌های مبتنی بر ARM تبدیل شده‌اند را اجرا کند. همچنین پردازنده‌ی این گوشی، یک پردازنده‌ی شش هسته‌ای اسنپدراگون ۸۰۸ می‌باشد. این گوشی به یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی سوپر آمولد ۱۰۸۰p مجهز شده است. Jade Primo یکی از بهترین گوشی‌های ویندوزی است که تاکنون دیده‌ایم. دوربین عقب این گوشی ۲۱ مگاپیکسلی با فلش LED دوگانه و همچنین دوربین جلوی آن، ۸ مگاپیکسلی است که از قابلیت‌های کلیدی آن به شمار می‌رود.

قیمت و زمان عرضه این گوشی منتشر نشده است.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/The-Acer-Jade-Primo-is-the-worlds-first-phone-to-support-Windows-10s-Continuum_id73267″ target=”blank” background=”#159f84″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
master

“همچنین این گوشی می‌تواند برنامه‌های یونیورسال ویندوز ۱۰ و برنامه‌های مبتنی بر x86 ”
تا اینجا که خوندم هیجان زده شدم ولی..
“که برای دستگاه‌های با پردازنده‌های مبتنی بر ARM تبدیل شده‌اند را اجرا کند.”
اخه چه فایده ای داره این شکلی؟!
یه سوال که خیلی وقته ذهنم رو مشغول کرده اینه که پردازنده های موبایل اینتل که برای اسمارتفونها ساخته شده بر اساس معمعاری خودش یعنی x86 ساخته شدن؟ واینکه قادر به اجرای برنامه های ویندوز هستن؟

MahdiDE

ای کاش دکمه هاش سخت افزاری بودن … چیزی که منو از خرید گوشی های جدید مایکروسافت منصرف کرد همین دکمه های نرم افزاری هستش ( الآن یک لومیا ۶۲۰ دارم ) ، امیدوارم که گوشی های پرچمدارش دکمه سخت افزاری داشته باشن .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی