حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پایان پشتیبانی از ویندوز ۱۰ مایکروسافت : سه شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۴

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | Windows

می دانیم که تاریخ معرفی Windows 11 مایکروسافت برای ۳ تیر ۱۴۰۰ تنظیم شده است. با ورود ویندوز جدید کم کم بوی پایان ویندوز ۱۰ می آید. هر چند فاصله زیاد است اما باید بدانید که پایان پشتیبانی از ویندوز ۱۰ مایکروسافت، سه شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۴ است. یک عصر پاییزی ۴ سال دیگر که احتمالا داریم برای شما می نویسیم از Windows 10 دل کنده و به ویندوز ۱۱ بیایید، البته اگر هنوز نیامده باشید.

پایان پشتیبانی از ویندوز ۱۰

مایکروسافت پیش از این اعلام کرده بود که جانشین ویندوز ۱۰ در تاریخ ۳ تیر ۱۴۰۰ رونمایی خواهد شد. با این حال، صفحه پشتیبانی از ویندوز ۱۰ نیز اخیرا به روز شده است تا برخی از تغییرات آینده را منعکس کند. این تغییرات از جمله تاریخی است که مایکروسافت به طور رسمی پشتیبانی از نسخه های Home و Pro ویندوز ۱۰ را پایان می دهد.

پایان پشتیبانی از Windows 10

پایان پشتیبانی از Windows 10

مایکروسافت این خبر را در به روزرسانی صفحه پشتیبانی خود اعلام کرده است. این صفحه تمام نسخه های منتشر شده ویندوز و همچنین تاریخ پشتیبانی را نشان می دهد. نسخه های Windows 10 Home و Pro تا ۲۳ مهر ۱۴۰۴ به روز می شوند. این را می توانید در اسکرین شات بالا ببینید.

یک یادداشت مهم نیز در بالای صفحه نمایش داده شده است:

“مایکروسافت تا ۲۳ مهر ۱۴۰۴ حداقل از یک کانال شش ماهه ویندوز ۱۰ پشتیبانی خواهد کرد.”

این لزوما خبر بدی نیست، ما انتظار تغییرات بزرگی را برای ویندوز ۱۱ داریم. این انتظارات از جمله نوعی طراحی مجدد است. اگرچه این تغییر بصری نسبت به آنچه قبلا از ویندوز ۷ به ۸ مشاهده کرده ایم، به مراتب کوچکتر خواهد بود.

گوشه های گرد در آپدیت Sun Valley ویندوز ۱۰ (آپدیت 21H2)

ویندوز ۱۱ یا هر نام دیگری که داشته باشد، به احتمال زیاد دارای گوشه های گرد، یک رابط کاربری تصفیه شده تر و امیدوارم که تغییرات قابل توجهی در جستجو و سایر قسمتهای اصلی سیستم عامل داشته باشد.

شما کاربر ویندوز هستید؟ کدام نسخه آن را دارید؟

نام ویندوز ۱۱ در دعوتنامه مراسم ۳ تیر ۱۴۰۰ مایکروسافت دیده می شود

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ma12345678943

بهتر اما با ویندوزی جدیدی تر به نام ویندوز۱۱ مواجه میشیم

اولش که ویندوز ۱۰ معرفی شد چقدر ذوق داشتیم زودی تهیش کنیم الانم که شیش سال از معرفیش گذشت چه زود باید منتظر ویندوز جدید باشیم.
فقط خداکنه از لحاظ پشتیبانی سخت افزاری بهتر از ویندوز ۱۰ باشه که بتونه سیستمای قدیمی رو بکشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)