حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست فناوری جدید باتری موبایل آنر را ببینید: باتری سیلیکون-کربن نسل ۲ در دمای منفی ۲۰ درجه

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر، تست، تماشا کنید

موبایل‌های ما هر سال پیشرفت‌های قابل انتظاری را ارائه می‌کنند. با این حال در بخش باتری سرمایه‌گذاری نشده یا اگر شده هنوز به ثمر نرسیده است. البته ثمرات یکی از سرمایه‌گذاری‌ها به تازگی شکوفا شده و برای درک بهتر آن باید ویدئو تست فناوری جدید باتری موبایل آنر را ببینید. باتری سیلیکون-کربن نسل ۲ آنر مجیک ۶ پرو در دمای منفی ۲۰ درجه عملکرد جالبی دارد.

تست فناوری جدید باتری موبایل آنر

گوشی پرچمدار جدید آنر یعنی مجیک ۶ پرو با باتری سیلیکون-کربن نسل دوم عرضه می‌شود که عملکرد قابل اعتمادتر را در شرایط مختلف دمایی و همچنین افزایش تراکم انرژی را تضمین می کند. این اولین باتری در دنیای تلفن‌های هوشمند است که یک تراشه مستقل به نام Power Enhanced Chip Honor E1 دارد.

در این فناوری جدید باتری از سیلیکون به جای گرافیت برای الکترود منفی استفاده می‌شود. سیلیکون به خودی خود چندین مزیت کلیدی نسبت به گرافیت دارد که قابل توجه‌ترین آنها چگالی بیشتر است. آند سیلیکون ۱۰ برابر گرافیت چگالی ذخیره انرژی ارائه می‌دهد، اما حجم باتری را تا ۳ برابر افزایش می‌دهد و چرخه عمر کوتاه‌تری دارد. به همین دلیل است که Honor از یک آند ترکیبی سیلیکون-کربن برای جبران معایب ذاتی سیلیکون استفاده می کند.

آنر می‌گوید که فناوری هدایت لیزری Microtunneling هنگام استفاده از آند مبتنی بر سیلیکون تفاوت زیادی ایجاد می‌کند. سطح تماس بین الکترولیت و آند مبتنی بر سیلیکون را افزایش می دهد و ظرفیت قابل استفاده در محدوده ولتاژ پایین را باز می کند. این به افزایش ظرفیت باتری کمک کرده و می‌توانید از شارژ باتری بیشتری استفاده کنید.

نسل دوم باتری سیلیکون کربن آنر همچنین از پیشرفت‌هایی در زمینه شارژ برخوردار است. برای اطمینان از عملکرد بهینه، این شرکت حتی یک تراشه مستقل برای مدیریت باتری اضافه کرده است.

خود تراشه به طور مداوم جریان را بسته به محیط و بارهای مربوطه تنظیم می‌کند. به گفته Honor این تصمیم باتری را ایمن‌تر می‌کند و آن را قادر می‌سازد در شرایط آب و هوایی سخت، به‌ویژه در هوای سرد بهتر عمل کند و درصد دقیق‌تری از باتری باقی‌مانده را نشان می‌دهد. همچنین این به Magic 6 Pro اجازه می‌دهد به جای 66 وات، با توان 80 وات شارژ شود.

آنر ادعا می‌کند که Magic 6 Pro بهتر از هر گوشی دیگری در دمای منفی ۲۰ درجه سانتی‌گراد کارایی خود را حفظ می‌کند. بد نیست بدانید که خودروسازی تسلا از سال 2016 روی چنین فناوری باتری کار کرده و قبلاً آن را روی برخی از خودروهای خود پیاده سازی کرده است.

بیاید با هم تست ویدئویی عملکرد باتری آنر مجیک ۶ پرو در دمای منفی ۲۰ درجه سانتی گراد را هم تماشا کنیم:

 

 

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید دیگر برندهای موبایلی هم به فکر توسعه چنین فناوری خواهند بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)