حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی S24 FE سامسونگ چه زمانی به بازار می‌آید؟

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

برخلاف شیائومی و دیگر برندهای چینی، هر ساله سامسونگ فقط ۱ محصول پرچمدار اقتصادی در سبد محصولات موبایلی‌ش دارد. حتی بعضی سال‌ها و بعضی نسل‌ها هم این عضو را نداشتند. کره‌ای‌ها این محصول را پسوند FE مشخص می‌کنند. کاربران بازارهایی مثل بازار ما علاقه ویژه‌ای به این سری محصولات دارند و خیلی‌ها منتظر نسل جدید Galaxy Sn FE هستند. به همین دلیل می‌پرسند که گلکسی S24 FE سامسونگ چه زمانی به بازار می‌آید؟ به تازگی گزارشی در این زمینه داریم.

گلکسی S24 FE سامسونگ

آنطور که پیداست، امسال باید منتظر رونمایی از Galaxy S24 FE باشیم. با این حال درباره تاریخ رونمایی آن اطلاعات کافی وجود ندارد. گزارش‌های جسته‌گریخته‌ای سعی می‌کنند متوجه شوند چه زمانی باید منتظر رونمایی این محصول باشیم.

حدودا ۲ هفته پیش بود که گزارشی ادعا کرد احتمالا گلکسی S24 FE سامسونگ در تابستان معرفی می‌شود. با این حال گزارش جدید آن را نقض می‌کند. وب‌سایت GalaxyClub NL ادعا دارد که این گوشی تا تابستان آماده نخواهد شد، در عوض گوشی هوشمند جدید Fan Edition تا اواخر سال 2024 عرضه خواهد شد. این یعنی جایی حوالی پاییز ۱۴۰۳ باید منتظر گلکسی اس ۲۴ اف‌ای باشیم.

این گزارش پروژه سامسونگ دستگاهی با کد R12 را نقل می‌کند. با توجه به کدهای زیر برای محصولاتی که نام می‌بریم، طبیعی است که این محصول همان S24 FE باشد:

۱- گلکسی S21 FE با کد R9

۲- گلکسی S23 FE با کد R11

۳- گلکسی S24 FE با کد R12

اگر سامسونگ تصمیم بگیرد به برنامه سال گذشته خود پایبند باشد، ممکن است شاهد عرضه گلکسی اس 24 FE در برخی بازارها و در هفته‌های پایانی سال 2024 باشیم. سپس در اوایل سال 2025 بازارهای بیشتری این محصول را دریافت کنند.

مشخصات کلیدی Galaxy S24 FE سامسونگ فاش شد

نظر شما چیست؟ منتظر Galaxy S24 FE سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)