حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل علامت تجاری Reality Pro ،Reality One و Reality Processor را برای هدست آینده خود ثبت کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، واقعیت افزوده (AR)

اپل اخیرا فرآیند درخواست ثبت علامت تجاری برای انواع نام‌های «واقعیت» را آغاز کرده است؛ چراکه گفته می‌شود این شرکت درحال آماده‌شدن برای معرفی اولین هدست واقعیت افزوده خود است. بلومبرگ گزارش می‌دهد که شرکت‌های مرتبط با اپل برای نام‌هایی ازجمله “Reality One”،”Reality Pro” و “Reality Processor” درخواست ثبت علامت تجاری داده‌اند.

علامت تجاری «Reality One» اپل

بااین‌حال، انتظار نداشته باشید که این هدست به‌عنوان بخشی از رویداد معرفی آیفون 14 در تاریخ 7 سپتامبر (16 شهریور) ظاهر شود. آخرین شایعات به‌طورکلی به عرضه این هدست در اوایل سال 2023 اشاره دارد.

علاقه اپل به برند “Reality” از سال 2017 شناخته شده بود، زمانی که بلومبرگ برای اولین بار گزارش داد که اپل درحال کار بر روی “rOS” یا realityOS است. در سال 2019، اپل یک چارچوب توسعه‌دهنده به نام «RealityKit» منتشر کرد تا به ایجاد تجربیات واقعیت افزوده خود کمک کند.

البته، هیچ تضمینی وجود ندارد که اپل از هر یک از علائم تجاری پیشنهادی مانند Reality One یا Reality Pro استفاده کند. بااین‌حال، همزمان احتمال استفاده از هر سه عنوان برای هر بخش از این هدست نیز وجود دارد.

Reality Pro نیز کاملا قابل‌درک است، زیرا چندی پیش شایعه شده بود که هدست نسل اول اپل یک دستگاه پیشرفته است که تقریباً شبیه‌به یک نسخه آزمایشی فراتر از محصول مصرفی انبوه با برچسب قیمت بالای 2000 دلار بوده و انتظار می‌رود دارای دو نمایشگر با وضوح فوق‌العاده بالا و مجموعه‌ای از دوربین‌ها و سنسورها باشد.

علامت تجاری «Reality One» اپل

علامت تجاری «Reality One» اپل

Reality Processor به‌طور طبیعی به تراشه سفارشی اپل که برای این دستگاه طراحی‌شده، اشاره دارد. انتظار می‌رود این تراشه مشابه M2 باشد که در مک بوک ایر 2022 استفاده شد. به‌گفته‌ی اطلاعات منتشرشده، نسل اول هدست اپل همچنین دارای یک پردازنده کمکی ویژه برای مدیریت تصویربرداری این دستگاه خواهد بود.

اولین رویداد رسانه‌ای پاییز اپل در 7 سپتامبر برگزار می‌شود، جایی که اولین دسته از محصولات جدید برای فصل تعطیلات معرفی خواهند شد. انتظار نمی‌رود اولین هدست اپل در این رویداد ظاهر شود، اگرچه هر چیزی ممکن است زیرا اپل به‌ناچار پیش‌نمایش هدست خود را ماه‌ها قبل از عرضه واقعی آن انجام می‌دهد. چیزی که انتظار داریم در 7 سپتامبر شاهد آن باشیم، سری آیفون 14 و اپل واچ سری 8 است. هدست اپل اما، به‌احتمال‌زیاد در بهار 2023 معرفی خواهد شد.

نظر شما پیرامون ثبت علامت تجاری «Reality One» برای هدست واقعیت افزوده اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی