حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ احتمالا هدست XR خود و رقیب ویژن پرو اپل را اوایل تابستان سال آینده معرفی کند

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات، واقعیت ترکیبی

رونمایی اپل از Vision Pro با سخت‌افزار و نرم‌افزار انقلابی خود باعث شد تا برندهای دیگر معرفی هدست‌های خود را به‌تعویق بیندازند. یکی از این برندها، سامسونگ بود که چندی پیش شایعه شد عرضه هدست XR خود را عقب انداخته است تا آن را به رقیبی شایسته برای ویژن پرو اپل تبدیل کند. با توجه به این عقب‌نشینی، انتظار نمی‌رود که هدست شرکت کره‌ای تا پیش از ژوئن سال آینده معرفی شود و حتی در آن زمان نیز ممکن است مشکلات متعددی برای عرضه آن وجود داشته باشد.

هدست XR سامسونگ

هدست Vision Pro اپل یک طراحی آینده‌نگرانه به‌همراه مشخصات سخت‌افزاری و نمایشگر چشمگیر را ارائه می‌دهد که باعث شد سامسونگ معرفی هدست XR خود را به تأخیر بیندازد. طبق گفته‌ی Revegnus، رونمایی از هدست سامسونگ ممکن است در ژوئن 2024 اتفاق بیفتد. با توجه به اینکه بازار هدست‌های واقعیت ترکیبی در مراحل اولیه خود است و سال‌ها طول می‌کشد تا رشد کند، سامسونگ ممکن است هنگام عرضه محصول نسل اول خود نیز با مشکلات تولید مواجه شود.

با این اوصاف، این افشاگر بیان نمی‌کند که آیا هدست مذکور به‌طور رسمی در ژوئن سال آینده برای خرید در دسترس خواهد بود یا اینکه سامسونگ تنها قصد دارد از هدست خود در طول جدول زمانی شایعه‌شده، رونمایی کرده و عرضه آن را مانند اپل به ماه‌ها بعد موکول کند. احتمال می‌رود فرضیه دوم صحیح باشد و ممکن است این محصول تا اوایل سال 2025 در دسترس نباشد و درنهایت نیز تنها در مناطق محدود عرضه شود. نمونه اولیه هدست سامسونگ که چندی پیش فاش شد، طراحی و پرداخت ضعیفی داشت و طبق شایعات قبلی، این هدست از آخرین نسل Exynos 2200 استفاده می‌کرد، این تراشه که در سری گلکسی S22 استفاده شده بود، به‌دلیل ناکارآمدی عملکردی و گرم شدن بیش از حد بدنام است.

نمونه اولیه هدست XR سامسونگ

نمونه اولیه هدست XR سامسونگ

برخلاف Apple Vision Pro، نمونه اولیه هدست XR سامسونگ دارای یک باتری داخلی بود و به باتری خارجی تکیه نمی‌کرد، اما تأیید نشده است که آیا نسخه تجاری همان طراحی را حفظ خواهد کرد یا برند کره‌ای در تلاش برای تغییرات ظاهری هدست خود است.

نظر شما درباره تاریخ عرضه احتمالی هدست XR سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی