حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل رسما تاریخ رویداد Far Out برای معرفی آیفون 14 و اپل واچ سری 8 را اعلام کرد: 16 شهریور 1401

اپل سرانجام امروز به‌صورت رسمی اعلام کرد که یک رویداد ویژه با نام Far Out را در روز چهارشنبه، 7 سپتامبر (16 شهریور)، در ساعت 10:00 صبح به‌وقت محلی برای رونمایی از سری جدید آیفون 14 و اپل واچ سری 8 خود برگزار خواهد کرد. این رویداد در تئاتر استیو جابز در پردیس اپل پارک در کوپرتینو، کالیفرنیا، برگزار خواهد شد و یک بخش حضوری با اعضای دعوت‌شده رسانه به پردیس اپل را شامل می‌شود.

رویداد Far Out معرفی آیفون 14 اپل

رویداد آینده اپل بر روی مدل‌های جدید آیفون 14 متمرکز خواهد شد و ما انتظار داریم آیفون 14 6.1 اینچی، آیفون مکس 6.7 اینچی، آیفون 14 پرو 6.1 اینچی و آیفون 14 پرو مکس 6.7 اینچی را در آن ببینیم. همچنین امسال آیفون مینی 5.4 اینچی وجود نخواهد داشت و اپل درعوض دستگاه‌های بزرگ‌تر را عرضه می‌کند.

درحالی‌که هیچ تغییر عمده‌ای در مدل‌های استاندارد آیفون 14 رخ نمی‌دهد، مدل‌های آیفون 14 پرو دارای طراحی سوراخ + کپسول نمایشگر هستند که جایگزین ناچ می‌شود. همچنین تراشه A16، سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی دوربین و موارد دیگر، ازجمله تغییرات جدید سری پرو آیفون 14 است.

مدل‌های آیفون 14 همچنان از تراشه A15 بهره برده، اما می‌توانند رنگ‌بندی جدید، لنز اصلی، فوق‌عریض و سلفی به‌روزشده، شبکه 5G سریع‌تر و WiFi 6E را به‌همراه داشته باشند.

رویداد Far Out معرفی آیفون 14 اپل

رویداد Far Out معرفی آیفون 14 اپل

برای همراهی با مدل‌های جدید آیفون، اپل درحال کار بر روی اپل واچ‌های به‌روزشده نیز است. اپل واچ سری 8 می‌تواند حالت جدید کم‌مصرف، عمر باتری بیشتر، سنسور سنجش دما، تراشه S8 و سایر ویژگی‌های احتمالی مانند تشخیص تصادف خودرو را داشته باشد.

انتظار می‌رود اپل یک مدل “Apple Watch Pro” رده‌بالاتر را نیز معرفی کند که دارای طراحی جدید، سایز و نمایشگر بزرگ‌تر و بدنه‌ی بادوام‌تر است. اپل واچ پرو برای ورزشکاران و کسانی مناسب خواهد بود که ساعت‌های خود را بیشتر از کاربران استاندارد در شرایط دشوار مورداستفاده قرار می‌دهند.

ما همچنین منتظر نسل دوم ایرپادز پرو، آیپد جدید نسل دهم، آیپد پرو به‌روزشده، مک پرو با تراشه سری M اپل و موارد دیگر هستیم که انتظار می‌رود این دستگاه‌ها نیز در رویدادی جداگانه در ماه اکتبر، رونمایی شوند.

اپل رویداد پیش‌رو خود را به‌صورت زنده در وب‌سایت، یوتیوب و اپل تی وی ازطریق اپلیکیشن ‌Apple TV‌ پخش می‌کند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی