حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هدست واقعیت ترکیبی اپل (MR headset) شاید زمستان امسال ارایه شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

در حالی که WWDC 2022 تا پایان هفته ادامه دارد، اما ما دیروز همه رونمایی‌هایی که برای عموم کاربران نیاز بود را در نطق اصلی دیدیم. آن ها متاسفانه هیچ خبری از موضوع هیجان انگیز واقعیت مجازی نبود. با این حال یک منبع موثق می گوید که هدست واقعیت ترکیبی اپل (MR headset) شاید زمستان امسال ارایه شود.

هدست واقعیت ترکیبی اپل

یکی از شایعات مربوط به کنفرانس توسعه دهندگان اپل این بود که  این شرکت شاید هدست واقعیت ترکیبی خود به ما نمایش دهد، اما این امر محقق نشد. مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور اپل، اکنون یک بازه زمانی مورد انتظار را در اختیار ما قرار می دهد که در واقع چه زمانی این محصول را می‌بینیم.

به دلیل ادامه قرنطینه های COVID در چین و به ویژه شانگهای، اپل مجبور شد از توسعه هدست MR خود عقب نشینی کند و Kuo معتقد است که این محصول بعداً در سه ماهه سوم 2022 (پاییز ۱۴۰۱) وارد مرحله EVT (تست اعتبارسنجی مهندسی) خود خواهد شد.

عرضه هدست واقعیت ترکیبی اپل

پس از نهایی شدن هدست، Kuo یک رویداد رونمایی رسانه ای را در برای حوالی دی یا بهمن ۱۴۰۱ پیش بینی می کند که نمونه‌های توسعه دهنده‌ها حدود 2 تا 4 هفته پس از رویداد مذکور به آن ها ارایه می شوند.

انتظار می‌رود پیش‌سفارش‌ها در سه ماهه دوم سال 2023 (حوالی بهار ۱۴۰۲) آغاز شود، در حالی که فروش آزاد احتمالاً در حدود WWDC 2023 آغاز می‌شود. همه این تاریخ‌ها در این مرحله هنوز بسیار دور هستند، بنابراین ما فقط باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا واقعاً این اطلاعات صحیح است یا خیر.

نظر شما چیست؟ منتظر هدست اپل هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)