حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ درحال کار بر روی یک هدست واقعیت افزوده جدید است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات، واقعیت افزوده (AR)

سامسونگ چند سال پیش از پروژه Gear VR خود دست کشید و گلکسی S10 آخرین گوشی هوشمندی بود که از هدست VR (واقعیت مجازی) این شرکت پشتیبانی می‌کرد. با این وجود، اگرچه Gear VR دیگر وجود خارجی ندارد، اما این شرکت تلاش‌های خود را بار دیگر بر روی واقعیت افزوده (AR) متمرکز کرده است. به‌نظر می‌رسد واقعیت افزوده (AR) به‌دلیل سودمندی بالقوه آن در زندگی روزمره، فناوری آینده‌دارتری نسبت‌به VR باشد. در مورد سامسونگ، گفته می‌شود که این شرکت در سکوت خبری درحال کار بر روی یک هدست واقعیت افزوده جدید است.

هدست واقعیت افزوده جدید سامسونگ

سامسونگ حداقل یک سال است که روی نمونه اولیه AR با شماره مدل SM-I110 کار می‌کند. بااین‌حال، گزارش جدیدی از نشریه GalaxyClub بیان می‌کند که یک هدست جدید AR با شماره مدل SM-I120 جایگزین SM-I110 قدیمی شده است.

متأسفانه، هنوز خیلی زود است که بگوییم هدست SM-I120 AR دقیقا چگونه بوده و چه عملکری خواهد داشت. درحال‌حاضر، اطلاعات کمی در مورد این دستگاه و قابلیت‌های آن وجود دارد. بااین‌حال، این هدست هم‌اکنون در آزمایشگاه‌های توسعه AR سامسونگ وجود دارد.

هدست واقعیت افزوده جدید سامسونگ

هدست واقعیت افزوده جدید سامسونگ

مشخص نیست که آیا هدست SM-I120 AR نمونه اولیه جدیدی می‌باشد که قرار است در آزمایشگاه‌های سامسونگ باقی بماند یا یک کیت توسعه‌دهنده است که به توسعه‌دهندگان شخص ثالث اجازه می‌دهد تا در آینده نرم‌افزار AR ایجاد کنند. همان‌طور که می‌دانیم، این می‌تواند یک دستگاه پیش‌تولید باشد که ممکن است در سال 2023 معرفی شود؛ اما هنوز راهی برای اطمینان کامل از آن وجود ندارد.

یک چیز مسلم است: سامسونگ از توسعه سخت‌افزار AR دست برنداشته است و این چیز خوبی است. دیدن اینکه چگونه پلتفرم Oculus / Meta با معرفی Quest Pro شکل بیشتری به خود می‌گیرد. حتی اپل درحال کار بر روی اولین هدست AR خود پشت درهای بسته است، بنابراین، خوب است بدانید که این شرکت می‌خواهد بخش بزرگ‌تری از این صنعت نوظهور باشد.

نظر شما درمورد هدست واقعیت افزوده جدید سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی