حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری پیکسل واچ گوگل توسط برنامه Fitbit فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، شایعات، گوگل

در Google I/O 2022، گوگل محصولات سخت‌افزاری آینده خود برای عرضه در سال جاری و حتی سال آینده را به‌نمایش گذاشت. درحالی‌که برخی از این محصولات ازجمله Pixel 6a و Pixel Buds Pro درحال‌حاضر در بازار به‌فروش می‌‌رسند، سایر دستگاه‌ها هنوز در انتظار موعد عرضه خود هستند. درمیان آن‌ها، Pixel Watch را داریم که انتظار می‌رود پاییز امسال درکنار پیکسل 7 و 7 پرو عرضه شود. پیش از رونمایی رسمی در ماه اکتبر، به‌تازگی عمر باتری پیکسل واچ ازطریق اپلیکیشن Fitbit متعلق‌به گوگل فاش شده است که خبر ناخوشایندی را برای طرفداران این ساعت هوشمند به‌همراه دارد.

عمر باتری پیکسل واچ گوگل

به‌گزارش 9to5Google، آخرین نسخه برنامه Fitbit که پیکسل واچ قرار است با در سیستم‌عامل اندروید با آن یکپارچه شود، با کدهای جدیدی همراه شده که ممکن است یک یا دو ویژگی موردانتظار برای ساعت هوشمند آینده گوگل را برای ما فاش کند.

برای اولین بار، یک رشته کد وجود دارد که به شما یادآوری می‌کند ساعت خود را قبل از خواب شارژ کنید. یک مورد دیگر نیز وجود دارد که به کاربران یادآوری می‌کند که حداقل 30 درصد شارژ قبل از خواب نیاز دارند تا بتوانند یک شب کامل خواب را ردیابی کنند. طبق نتایج بدست آمده، اگر “یک شب کامل خواب” را 8 ساعت تعریف کنیم، به این معنی است که 30 درصد شارژ این ساعت در دوره تقریبی 8 ساعته مصرف می‌شود و درنتیجه عمر کامل باتری با یک‌بار شارژ تنها 24 ساعت خواهد بود. با وجود این‌که این اعداد و ارقام حاصل محاسبات احتمالی ما است، اما با گزارش‌های قبلی مطابقت دارد که ادعا می‌کردند پیکسل واچ تنها تا 24 ساعت عمر باتری دارد.

عمر باتری پیکسل واچ گوگل

عمر باتری پیکسل واچ گوگل

عمر باتری 24 ساعته برای یک ساعت هوشمند بد نیست، اگرچه باید به این نکته توجه داشته باشید که چه زمانی در روز باید آن را به‌طور کامل شارژ کنید. بااین‌حال، ما احساس می‌کنیم که این مورد می‌توانست بهتر باشد. درحال‌حاضر، گلکسی واچ 4 سامسونگ تا 40 ساعت باتری دراختیار شما قرار می‌دهد، درحالی‌که Galaxy Watch 5 که اخیرا معرفی شده است، به‌لطف باتری بزرگ‌تر، دوام بیشتری خواهد داشت. اگر ادعاهای وارده پیرامون ساعت گوگل صحت داشته باشند، این مورد یکی از چیزهایی است که این شرکت باید با عرضه نسل دوم پیکسل واچ آن را بهبود بخشد.

نظر شما پیرامون عمر باتری پیکسل واچ گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی