حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل عرضه پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو در پاییز پیش‌رو را با نمایش طراحی آن‌ها تأیید کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل

در یک اقدام غیرمنتظره، گوگل به‌طور رسمی اولین نگاه ما به گوشی‌های پرچمدار پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو را در کنفرانس Google I/O 2022 نشان داد که طراحی اصلاح‌شده با نوار دوربین یکپارچه آلومینیومی را به‌نمایش می‌گذارد. این شرکت همچنین تأیید کرد که گوشی‌های جدید در پاییز امسال معرفی و به‌صورت رسمی عرضه خواهند شد.

گوگل پیکسل 7

گوگل در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان خود در I/O 2022 فاش کرد که گوشی‌های هوشمند Pixel 7 و Pixel 7 Pro، پاییز امسال به‌صورت رسمی عرضه می‌شوند و به‌طور غیرمنتظره‌ای اولین نگاه ما به طراحی آن‌ها را ارائه کرد.

به‌صورت‌کلی تغییر طراحی عمده‌ای برای نسل آینده درنظر گرفته نشده است. بااین‌حال، بزرگ‌ترین تغییر در طراحی، قسمت نوار دوربین است که ظاهر شیشه‌ای فعلی خود را به‌نفع طراحی یکپارچه آلومینیومی با بریدگی‌هایی برای سنسورهای دوربین کنار می‌گذارد. گوگل در توییت دیگری تأیید کرد که پیکسل 7 در رنگ‌های Obsidian ،Snow و Lemongrass در دسترس خواهد بود. درهمین‌حال، Pixel 7 Pro رنگ سبز لیمویی خود را به رنگ سبز فندقی تغییر می‌دهد.

گوگل پیکسل 7

گوگل پیکسل 7

پیکسل 7 پرو مانند مدل 6 پرو دارای یک سیستم دوربین سه‌گانه در پنل پشتی خود خواهد بود و همچنین به‌نظر می‌رسد که پیکسل 7 استاندارد نیز مانند پیکسل 6 دارای دو دوربین پشتی باشد. با قضاوت در رندرها، پیکسل 7 پرو به ترکیب لنزهای عرض، فوق‌عریض و تله‌فوتو پریسکوپی پایبند است؛ جایی که مدل عادی تنها از دو لنز اول بهره می‌برد.  گوگل وعده‌ی ارائه‌ی سیستم دوربین بی‌نظیر چه از لحاظ سخت‌افزاری و چه نرم‌افزاری را برای پرچمداران آینده خود داده است.

هر دو گوشی پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو قرار است با اندروید 13 در خارج از جعبه و نسل دوم پردازنده Tensor گوگل عرضه شوند.

اگرچه جزئیات این گوشی‌ها در اطلاعیه امروز نسبتاً محدود بود، اما به‌نظر می‌رسد گوگل درحال برداشتن گامی برای پیشی گرفتن از افشاگری‌های اجتناب‌ناپذیر است که مطمئناً موارد بیشتری در فاصله‌ی نزدیک‌تر به راه‌اندازی دستگاه‌ها اتفاق می‌افتد. این شرکت همچنین ممکن است مشتاق باشد که به همه ما یادآوری کند که در ساخت تلفن‌های پرچمدار واقعی، جدی است. پیکسل 6 و 6 پرو اولین قدم در این مسیر بودند، با سخت‌افزار عالی که تاحدودی تحت‌الشعاع برخی از مشکلات نرم‌افزاری برجسته قرار گرفتند.

نظر شما پیرامون مدل پیش‌نمایش پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو گوگل چیست؟ آیا از طراحی این دستگاه‌ها راضی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی