حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری پیکسل واچ گوگل ممکن است چندان خوب نباشد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، شایعات، گوگل

افشاگران اندازه باتری پیکسل واچ گوگل را حدود 300 میلی آمپر ساعت می‌دانند اما در نهایت این موضوع ممکن است خبر خوبی برای کاربران این ساعت نباشد. در واقع امروز و در یک گزارش جدید جزئیاتی در مورد عمر باتری ساعت هوشمند گوگل افشا شد و آن چیزی نیست که شما انتظارش را داشتید.

در جریان کنفرانس Google I/O 2022، کمپانی گوگل سرانجام با معرفی اجمالی پیکسل واچ و نمایش طراحی کلی آن، به‌صورت رسمی تأیید کرد که اولین ساعت هوشمند خود را درکنار گوشی‌ های پرچمدار خانواده پیکسل 7 در پاییز امسال عرضه خواهد کرد.

اما منابع گزارش می‌دهند که پیکسل واچ با یک بار شارژ فقط یک روز دوام خواهد آورد. این تخمین فعلی در این مرحله از چرخه عمر دستگاه پیش از عرضه است و ممکن است قبل از معرفی و عرضه نهایی تغییر کند. همچنین، مشخص نیست که گوگل ویژگی‌ هایی مانند نمایشگر همیشه روشن (AOD) یا ردیابی خواب را در طول آزمایش فعال کرده است یا خیر.

اما اگر تخمین فعلی را باور کنیم، ساعت گوگل نسبتاً ناامید کننده است. گوگل قصد دارد با ساعت های ممتازی مانند گلکسی واچ 4 و اپل واچ سری 7 رقابت کند. در حالی که ما در مورد سایر مشخصات مطمئن نیستیم اما با این وجود از نظر عمر باتری با آنها برابری می‌کند.

عمر باتری پیکسل واچ گوگل ممکن است چندان خوب نباشد

فرآیند شارژ پیکسل واچ گوگل نیز طولانی است

این خبر خود برای ناامید کردن کاربران کافی بود، اما ما یک اطلاعات ناامید کننده دیگر نیز داریم! و این بار در مورد زمان شارژ باتری پیکسل واچ گوگل است. طبق گزارش ها ساعت پیکسل از تکنولوژی شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند. در واقع ساعت گوگل تقریباً به اندازه همان شارژ کامل ساعت گلکسی واچ 4 زمان نیاز دارد که حدوداً بیش از 110 دقیقه است.

در سمت دیگر اما این سرعت به اندازه ساعت های سری 7 اپل نیست. آنها با استفاده از درگاه USB-C و آداپتور 20 وات، از 0 تا 80 درصد در 45 دقیقه و از 0 تا 100 درصد در 75 دقیقه شارژ می‌شوند.

 

با این حال، شایان ذکر است که ساعت پیکسل هنوز در مرحله تولید است و این تخمین ها ممکن است تغییر کنند. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری