حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل پیکسل بادز پرو با تراشه اختصاصی، حذف نویز فعال و صدای فضایی رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | گجت‌های پوشیدنی، گوگل

امسال در Google I/O 2022، گوگل بر روی ارائه محصولات سخت‌افزاری کاملاً جدید تمرکز کرده است. درکنار رونمایی رسمی از گوشی میان‌رده پیکسل 6a، معرفی اولیه سری پیکسل 7 و ساعت هوشمند پیکسل واچ، این شرکت از مدل پیشرفته‌تر ایربادز خود با نام گوگل پیکسل بادز پرو نیز رونمایی کرد که از تراشه اختصاصی، ویژگی حذف نویز فعال، صدای فضایی (ارائه تا پایان سال) درکنار قیمت 199 دلاری بهره می‌برد.

گوگل پیکسل بادز پرو

در چند سال گذشته، گوگل بر روی ارائه ایربادزهای باکیفیت Pixel Buds خود کار کرده است. این شرکت همچنین نسخه‌های مختلفی از این گجت را منتشر کرده‌ که از میان آن‌ها می‌توان به پیکسل بادز نسل اول و دوم و همچنین پیکسل بادز A اشاره کرد. همه‌ی این ایربادزها یک ویژگی مشترک بسیار مهم داشتند؛ آن‌ها قبل از هر چیز بر روی اندروید متمرکز بوده‌اند. این بدان معناست که قابلیت‌هایی مانند جفت سریع و دستیار گوگل از مهم‌ترین ویژگی هدفون‌ها بوده است.

گوگل پیکسل بادز پرو

گوگل پیکسل بادز پرو

امروز، گوگل مدل پیشرفته از ایربادزهای خود با نام پیکسل بادز پرو را معرفی کرد که یک محصول جدید و قدرتمند از خانواده‌ی هدفون‌های مجهز به Assistant این شرکت محسوب می‌شود. پیکسل بادز پرو اولین ایربادز گوگل با فناوری حذف نویز فعال (ANC) است که صدایی عالی بدون مزاحمت اطراف را برای کاربران مهیا می‌سازد. برای تکمیل این قابلیت، Pixel Buds Pro با یک تراشه صوتی سفارشی از سوی گوگل ارائه می‌شود که صدای واضح و حذف نویز عالی را تضمین می‌کند. گوگل ادعا می‌کند که Pixel Buds Pro جدید 11 ساعت عمر باتری و 7 ساعت با ANC روشن را خواهد داشت.

علاوه‌بر Google Assistant، پیکسل بادز پرو از قابلیت جفت‌شدن میان چندین دستگاه نیز بهره می‌برد، به این معنی که می‌توانید بدون هیچ مشکلی بین دستگاه‌های مختلف خود جابه‌جا شوید.

در اواخر سال جاری، گوگل به‌روزرسانی OTA را به Pixel Buds Pro ارائه می‌کند که به هدفون‌ها اجازه می‌دهد از مزایای صدای فضایی برای تجربه‌ای فراگیرتر استفاده کنند. ایربادز جدید در تاریخ 21 ژوئیه با قیمت 199 دلار برای پیش‌خرید در دسترس خواهد بود و در چهار رنگ‌بندی شامل لیمویی، ذغالی، مه و مرجانی به‌فروش می‌رسد.

نظر شما پیرامون Pixel Buds Pro گوگل و قابلیت‌های متنوع و پیشرفته این ایربادز چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی