حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

درخواست گوگل از کاربران پیکسل 6 برای کمک به رفع مشکل اتصالات این دستگاه

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گوگل، مشکلات، موبایل

گوگل با معرفی و عرضه خانواده پیکسل 6 خود یک رقابت بسیار خوب را با رقبای دیرینه‌اش آغاز کرد. اما سیل عظیم مشکلات این دستگاه تا حد زیادی دلسردی کاربران را در پی داشت. حالا در جدیدترین اخبار گزارش شده، شاهد درخواست گوگل از کاربران پیکسل 6 برای کمک به رفع مشکل اتصالات این دستگاه هستیم. با ترنجی همراه باشید.

درخواست گوگل از کاربران پیکسل 6

در اوایل ماه جاری، گوگل اذعان کرد که پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو هر دو دارای مشکلات مرتبط با اتصالات هستند. این شرکت در پستی که در انجمن پشتیبانی پیکسل منتشر شده بود، گفت که در حال بررسی این مشکل است. برخی از کاربران پیکسل 6 قبل از انتشار آپدیت دسامبر این مشکل را داشتند در حالی که برخی دیگر تا زمانی که آپدیت دسامبر منتشر نشده بود، با این مشکل روبرو نشده بودند.

مشکل آنتن دهی پیکسل 6 کاربران این دستگاه را با مشکل مواجه کرده است

گوگل از کسانی که از مشکل اتصال پیکسل 6 شکایت دارند می خواهد راه حل احتمالی را آزمایش کنند

حدود یک هفته پیش راه حلی که توسط یکی از کاربران پیکسل 6 کشف شده بود مورد توجه قرار گرفت. راه حل کشف شده به این کاربر کمک کرد تا مشکل اتصالات گوشی پیکسل خود را حل کند. نصب آخرین آپدیت بتای سرویس‌های Google Carrier از طریق فروشگاه Google Play این باگ را برطرف می‌کند. حالا به نظر می‌رسد گوگل در حال آزمایش برای یک اصلاح مشابه است. به گفته کاربران ردیت، کسانی که شکایت خود را در مورد این مشکل به گوگل ارسال کرده‌اند، پیامی از این شرکت دریافت کردند.

گوگل در این پیام گفته است که از ارائه گزارش این اشکال و اطلاعات اضافی شما متشکریم. مهندسان ما راه حل‌های مختلفی را شناسایی کرده‌اند و می‌خواهند تغییری را در دستگاه شما اعمال کنند تا ببینند آیا این مشکل را بهبود می‌بخشد.

درخواست گوگل از کاربران پیکسل 6

گوگل برای حل این مشکل به IMEI منحصر به فردی که متعلق به گوشی شماست نیاز دارد. برای پیدا کردن این اطلاعات در Pixel خود، به تنظیمات > درباره تلفن > IMEI بروید. این شرکت همچنین می‌گوید که داشتن اطلاعاتی درباره نوع پوشش اینترنت همراه در منطقه شما برای این تحقیق مهم است. به همین دلیل گوگل می‌خواهد توضیحاتی کلی را از موقعیت مکانی کاربر در زمانی که اتصال دستگاه قطع شده است را بداند. چیزی که گوگل به دنبال آن است، اطلاعاتی در مورد یک تقاطع خیابان و یا این که آیا کاربر در یک ساختمان اداری، یک خانه یا در فضای باز بوده است که قطع اتصالات دستگاه را به همراه داشته است. با این حال، این شرکت می‌گوید که نیازی به اطلاعات دقیق و بسیار جزئی ندارد.

با اطلاعات IMEI ارائه شده به گوگل، این شرکت آپدیت هدفمندی را به تنظیمات شرکت‌های مخابراتی، برای ارسال به کاربران منتشر می‌کند. این یک آپدیت OTA نیست و اپراتورها می‌توانند آپدیت هدفمند را در پس‌زمینه خارج کنند. چنین آپدیتی نیز توسط اپل برای iOS منتشر شده که آپدیت تنظیمات شرکت‌های مخابراتی به ارائه‌دهنده خدمات شما اجازه می‌دهد تا شبکه مخابراتی و تنظیمات مربوطه را برای بهبود اتصال و عملکرد شبکه سلولی آپدیت نماید. آپدیت‌های مربوط به تنظیمات اپراتور همچنین می‌توانند از ویژگی‌های جدیدی مانند تماس 5G یا Wi-Fi نیز پشتیبانی کند.

انتشار آپدیت پیکسل 6 گوگل برای رفع مشکلات اثر انگشت

با رفتن به بخش تنظیمات > شبکه و اینترنت > اینترنت > [چرخ‌دنده تنظیمات کنار] نام شرکت مخابراتی > نسخه‌های تنظیمات شرکت مخابراتی، می‌توانید متوجه شوید که از کدام نسخه خدمات شرکت مخابراتی استفاده می‌کنید. یکی از کاربران ردیت در انگلیس گفته است که پس از دریافت این آپدیت، پیکسل 6 او هنوز در فضای خانه کاملا غیرقابل استفاده است. حتی کاربرانی که سعی کردند آپدیت بتای سرویس‌های Google Carrier را دریافت کنند نیز متوجه شدند که این گزینه کار نمی‌کند.

در اروپا، کاربران Pixel 6 و Pixel 6 Pro به تنظیمات Carrier نسخه 48 متصل شدند که آپدیت نسخه 49 21-12-20 را به این دستگاه‌ها می‌آورد. یکی از کاربران Pixel 4a 5G مورد دیگری را امتحان کرد که در ردیت آن را منتشر کرده است. این تلاش برای رفع مشکل از کاربر می‌خواهد که اتصال تطبیقی ​​را خاموش کند، حافظه پنهان را از هر چیزی که به خدمات مربوط می‌شود پاک کند و تلفن را مجددا راه‌اندازی کند. او نوشته است که انجم این کار، مشکل مربوطه را برای من در 4a5G حل کرده است. متأسفانه این راه حل برای سایر کاربرانی که دقیقا همین کار را انجام داده‌اند، تاثیرگذار نبود.

گوگل مشکلات بسیار زیادی برای رفع دارد

گرچه گوگل قبلا چندین مشکل مهم از جمله تماس‌های ناخواسته با افراد تصادفی را برطرف کرده است، اما بازهم این شرکت تعداد زیادی باگ برای رفع کردن دارد. آپدیت دیگری نیز در تلاش بود تا مشکل سرعت کم اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش را برطرف سازد.

برقراری تماس تصادفی در گوشی‌های پیکسل با افراد موجود در لیست مخاطبین

به طور قطع نمی دانیم که آیا این کار برای صرفه جویی در هزینه‌های انجام شده است یا خیر. اما گوگل به جای استفاده از حسگر اولتراسونیک، از یک حسگر اثر انگشت نوری استفاده کرده است. برخی می‌گویند که حسگر بیومتریک پس از دریافت یک آپدیت بهبود یافته است. اما برای بسیاری از حسگرهای اثر انگشت دیگر، اصلی‌ترین نقطه مشکلات دستگاه آن‌ها است.

تبلیغات گوگل پیکسل ۶

یکی دیگر از اشکالاتی که ممکن است از طریق آپدیت دسامبر برطرف شده باشد، مشکلی است که باعث ناپدید شدن ویژگی Magic Eraser در گوشی‌ها پیکسل شده است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا افراد و سوژه‌های ناخواسته را از یک عکس حذف کنند. اخیرا نیز کاربران پیکسل 6 با مشکلاتی در کار نکردن شتاب سنج دستگاه مواجه شده‌اند که از چرخش گوشی به جهت مناسب جلوگیری می‌کند.

حذف اشتباهی ویژگی Magic Eraser از سری پیکسل 6؛ آپدیت در راه است

غیر فعال شدن دو ویژگی مهم پیکسل های گوگل به دلیل بروز یک باگ جدید

هنگامی که گوگل برای رفع مشکلات مختلف این دستگاه اقدام کند، احتمالا تعداد زیادی از این مشکلات برطرف خواهند شد. به گفته phonearena، این دقیقا همان چیزی است که در مورد مدل‌های قبلی پیکسل از جمله Pixel 2 XL رخ داد که با وجود تعداد زیادی از مشکلات مختلف، حالا حتی یک باگ هم روی گوشی باقی نمانده است.

 

نظر شما در مورد درخواست گوگل از کاربران پیکسل 6 چیست؟ با توجه به حجم بسیار زیاد مشکلات این دستگاه آیا آن را خریداری خواهید کرد؟ به نظر شما بهترین راه حل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان