حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لکه سیاه عجیب روی نمایشگر پیکسل ۶ گوگل

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تست، مشکلات

یکی از کاربران Pixel 6 گوگل نقطه سیاه مشکوکی را گزارش کرد که روی صفحه نمایش دستگاهش ظاهر شده است. کاربران ردیت تأیید می‌کنند که او در این مشکل تنها نیست و دیگران هم به آن دچار شده اند. اما ماجرای لکه سیاه عجیب روی نمایشگر پیکسل ۶ گوگل چیست؟

نمایشگر پیکسل ۶ گوگل و لکه سیاه عجیب

یک کاربر در شبکه اجتماعی ردیت در مورد مشکل لکه سیاه Pixel 6 خود اطلاع داد اما مطمئن نیست که چگونه این اتفاق افتاده است. بسیاری از کاربران دیگر ادعا می کنند که مشکل مشابهی از پیکسل 6 را در دستگاه خود مشاهده کرده اند. اندازه لکه سیاه روی گوشی بقیه کاربران بسیار متفاوت است.

مشکل لکه سیاه پیکسل ۶

مشکل لکه سیاه پیکسل ۶

این لکه دایره‌ای که در گزارش اول عنوان شد، حدود یک سانتی متر قطر داشت اما کاربر دیگری که پیکسل ۶ پرو داشت این لکه را به اندازه یک نقطه کوچک توصیف می کند.

گمانه زنی های زیادی در مورد علت این موضوع وجود دارد. آیا حباب هوا یا آب است که زیر صفحه نمایش قرار گرفته است؟ آیا ممکن است یک قطره آب لیمو باعث ایجاد لکه شده باشد؟ چرا که اسید سیتریک به پوشش های محافظ وسایل الکترونیکی آسیب می رساند.

وقتی از جلو به پیکسل 6 نگاه می کنید و وقتی صفحه نمایش روشن است این قسمت قابل توجه نیست. از طرف دیگر، ما می توانیم لکه را در حالت خاموش بودن صفحه نمایش یا زمانی که از کنار به دستگاه نگاه می کنیم، مشاهده کنیم.

مشکلات متعددی از لحظه عرضه پیکسل 6 به بازار گزارش شد، اما گوگل از آن زمان توانسته است آنها را با به روز رسانی ها برطرف کند. باید ببینیم که این مشکل مربوط به خود دستگاه است یا استفاده نامناسب کاربران.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)