حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل آنتن دهی پیکسل 6 کاربران این دستگاه را با مشکل مواجه کرده است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل، مشکلات، موبایل

اگر بگوئیم که گوگل با عرضه پیکسل 6، اعتبار برند خود را به حراج گذاشت، گزافه گویی نکرده‌ایم. این دستگاه تا کنون مشکلات بسیار زیادی را تجربه کرده است که به صورت عادی، تاکنون شاهد بروز این حجم از مشکلات در یک گوشی هوشمند نبوده‌ایم. حالا به تازگی نیز مشکل آنتن دهی پیکسل 6 کاربران این دستگاه را با مشکل مواجه کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مشکل آنتن دهی پیکسل 6؛ این دستگاه رکورد بروز مشکلات در یک گوشی هوشمند را شکست

جدیدترین گوشی‌های هوشمند گوگل یعنی پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو، اکنون با مشکل دیگری مواجه شده‌اند. تعداد زیادی از کاربران پیکسل 6 برای گزارش مشکلات اتصال و سیگنال به انجمن Reddit و Google Help (از طریق Android Police) مراجعه کرده‌اند. این مشکل بر کاربران ایالات متحده، کانادا، استرالیا و اسکاتلند تأثیر گذاشته است. برخی از کاربران با سیگنال‌های ضعیف و مشکل آنتن دهی مواجه شده‌اند، برخی دیگر نیز بخاطر مشکل از دست رفتن دسترسی کامل به سیگنال‌های شبکه شکایت کرده‌اند. گوگل هنوز در مورد این موضوع اظهار نظر خاصی نکرده است و در این میان، چند راه حل کشف شده است.

مشکل شارژ شدن پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو گوگل گزارش شده است

حذف اشتباهی ویژگی Magic Eraser از سری پیکسل 6؛ آپدیت در راه است

 

این مشکل ممکن است یک مشکل مرتبط با اندروید 12 باشد. زیرا ظاهرا دارندگان برخی از گوشی‌های پیکسل قدیمی نیز پس از آپدیت به نسخه جدید سیستم عامل اندروید، با مشکلات مختلف شبکه مواجه هستند. برای برخی از کاربران، مشکل از قابلیت اتصال تطبیقی است و با غیرفعال شدن آن، مشکل نیز برطرف می‌شود. قابلیت اتصال تطبیقی، قابلیتی است که تلاش می‌کند با تغییر خودکار بین شبکه 5G و 4G بسته به برنامه مورد استفاده، عمر باتری را طولانی‌تر کند. آپدیت Carrier Services، این مشکل را برای تعدادی از کاربران برطرف کرده است.

مشکل آنتی دهی پیکسل 6

حل مشکلات این دستگاه چگونه است؟

برخی از دارندگان پیکسل 6 می‌گویند که باید دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنند تا دوباره اتصالات و شبکه آن فعال شود. تعدادی نیز می‌گویند که تنظیم مجدد کارخانه و دریافت سیم کارت جدید، این مشکل را برای آن‌ها حل کرده است. یکی از کاربران می‌گوید که پیکسل 6 پرو خود را پس داده است، اما دستگاه جایگزین آن فقط اندکی بهتر عمل کرده است.

برقراری تماس تصادفی در گوشی‌های پیکسل با افراد موجود در لیست مخاطبین

مشکل حسگر اثرانگشت Pixel 6 گوگل پس از تغییر سرعت انیمیشن

به گفته phonearena، چند کاربر این مشکل را به مودم 5123b ساخت سامسونگ که در داخل پیکسل 6 قرار دارد، مرتبط می‌دانند. تجزیه و تحلیل اطلاعات قبلی نشان داده بود که مودم مشابه کوالکام نسبت به مودم اگزینوس برتری‌های نسبی دارد. با وجود نظرات بسیار زیاد، تشخیص این که آیا این یک مشکل سخت‌افزاری است یا یک مشکل نرم‌افزاری، دشوار است. اما در هر صورت، برای گوشی‌هایی که با مشکلات زیادی از جمله پرش صفحه نمایش، مشکل اسکن اثر انگشت، شماره‌گیری خودکار و مشکلات شارژ روبرو شده‌اند، موضوع خوبی نیست.

 

نظر شما کاربران در این مورد چیست؟ آیا شما نیز از مشکل پیش امده رنج می‌برید؟ به نظر شما فروختن گوشی پیکسل 6 و استفاده از یک گوشی با مشکلات به مراتب کمتر، گزینه بهتری نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان