حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

غیر فعال شدن دو ویژگی مهم پیکسل های گوگل به دلیل بروز یک باگ جدید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، گوگل، موبایل

گوگل با معرفی و عرضه پیکسل‌های خود قصد داشت یک شروع قدرتمند برای رقابت با اپل و سامسونگ داشته باشد. اما هر روز که می‌گذرد، باگ‌های جدید و عجیب و غریبی در این دستگاه دیده می‌شود. حالا هم شاهد غیر فعال شدن دو ویژگی مهم پیکسل های گوگل به دلیل بروز یک باگ جدید هستیم. با ترنجی همراه باشید.

غیر فعال شدن دو ویژگی مهم پیکسل های گوگل؛ آپدیت‌های کاهش دهنده!

دارندگان گوشی‌های پیکسل گزارش داده‌اند که گوگل به تازگی آپدیت ماه دسامبر را برای پیکسل‌های خود منتشر کرده است و حالا می‌توان دلیل احتمالی آن را حدس زد. در همین حال، گوگل تأیید کرده که مجبور شده تا دو ویژگی انحصاری پیکسل را پس از آپدیت دسامبر در گوشی‌های پیکسل خود غیرفعال کند.

غیر فعال شدن دو ویژگی مهم پیکسل های گوگل

گوگل در یک انجمن پشتیبانی گوگل گفته است که باید برای رفع یک اشکال بزرگ از آپدیت دسامبر، ویژگی‌های Hold For Me و Call Screen را از پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو غیرفعال کند. گوگل در این مورد گفته است که:

با توجه به بروز یک اشکال در آپدیت ماه دسامبر، قصد داریم تا ویژگی‌های Hold for Me و Call Screening را در گوشی‌های پیکسل 6 که نسخه دسامبر QPR Android S را اجرا می‌کنند (مانند SQ1D.211205.016.A4) غیرفعال کنیم. دستورالعمل‌های زیر را برای شناسایی شماره ساخت نسخه اندروید دستگاه خود دنبال کنید. تا زمانی که مشکلات اساسی را برطرف می‌کنیم، صبور باشید. با تشکر از شما که این موضوع را گزارش کردید.

به گزارش وب سایت خبری gsmarena، گوگل اشاره نکرده است که چه اشکالی باعث شده تا ویژگی‌های مهم و کاربردی پیکسل را غیرفعال کند. در هر صورت، این شرکت توضیح داده است که موضوع مذکور با اولویت بالایی در حال انجام است، اگرچه هیچ تاریخ یا زمانی برای رفع این مشکل ارائه نشده است.

مشکل آنتن دهی پیکسل 6 کاربران این دستگاه را با مشکل مواجه کرده است

مشکلات نمایشگر Pixel 6 و واکنش رسمی گوگل به آن

نظر شما در این مورد چیست؟ به نظر شما چرا گوشی‌های پیکسل گوگل تا این اندازه با مشکلات مختلف روبرو می‌شوند؟ راهکار شما برای رفع این مشکلات چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان