حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاربران پیکسل 6 و 7 گوگل مشکلات تخلیه سریع باتری و ایجاد حرارت زیاد این گوشی‌ها را گزارش داده‌اند

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | گوگل

تعدادی از کاربران سری پیکسل 6 و 7 گوگل به‌تازگی گزارش داده‌اند که گوشی آن‌ها از مشکلات متنوعی ازجمله تخلیه سریع باتری و داغ شدن بیش از حد رنج می‌برد. این مشکل توسط وب‌سایت Engadget مشاهده شده و سپس تعداد فزاینده‌ای از شکایات کاربران پیکسل در Reddit و انجمن‌های پشتیبانی Google منتشر شده است.

مشکلات پیکسل 6 و 7 گوگل

یکی از کاربران Reddit می‌نویسد: «Pixel 6 Pro من و Pixel 6 همسرم از روز گذشته بیش از حد گرم می‌شوند و استفاده گوشی‌ها از باتری نیز زیاد است و به‌معنای واقعی کلمه هیچ کاری انجام نمی‌دهند. نه‌فقط گرما بلکه این گوشی‌ها داغ می‌شوند و 20 درصد باتری در کمتر از یک ساعت بدون استفاده از آن‌ها کاسته می‌شود.»

یکی دیگر از کاربران پیکسل 6a نوشته است: «مدت زمان روشن بودن گوشی از حدود 6 ساعت به حدود 3 ساعت کاهش یافته است.»

مشکل فقط به سری پیکسل 6 محدود نمی‌شود. کاربران پیکسل 7 و 7 پرو نیز مشکلات مشابه داغ شدن بیش از حد و تخلیه باتری را گزارش کرده‌اند.

به‌نظر می‌رسد مقصر اصلی به‌روزرسانی اخیر برنامه Google باشد. تعدادی از کاربران متوجه شده‌اند که منوی استفاده از باتری در پیکسل آن‌ها، برنامه Google را به‌عنوان بالاترین اپلیکیشن استفاده‌کننده از گوشی نشان می‌دهد.

یکی از کاربران Reddit می‌نویسد: «به غیر از باتری که دوام نمی‌آورد، گوشی واقعاً گرم می‌شود، بنابراین می‌دانم که به باتری و احتمالاً CPU آسیب می‌زند.»

مشکلات پیکسل 6 و 7 گوگل

مشکلات پیکسل 6 و 7 گوگل

کسانی که سعی کرده‌اند برای یک راه‌حل با پشتیبانی Google تماس بگیرند، چندان موفق نبوده‌اند. مراحل عیب‌یابی پیشنهادشده توسط کارکنان پشتیبانی کارساز نبوده است. بازگشت به نسخه قدیمی‌تر برنامه Google نیز مشکل را برطرف نمی‌کند و همچنین بازنشانی کامل گوشی به کارخانه نیز انجام نمی‌شود.

مشخص نیست که آیا این مشکل بر روی Pixel 7a که اخیراً معرفی شده نیز تأثیر می‌گذارد یا خیر. بااین‌حال، آزمایشی که توسط Android Authority انجام شده است، نشان می‌دهد که گوشی در حین شارژ بسیار داغ می‌شود و درنتیجه سرعت شارژ آن پس از گذشت مدتی، کندتر می‌شود.

هنوز هیچ خبر رسمی از سوی گوگل پیرامون این مشکل منتشر نشده است. اگر اعلامیه رسمی درباره این موضوع ارائه شود، حتماً شما را درجریان آن خواهیم گذاشت.

نظر شما درباره مشکلات پیکسل 6 و 7 گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی