حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری پیکسل 6 به Night Sight بهبودیافته ازطریق آپدیت Google Camera 8.8 مجهز می‌شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، گوگل

با معرفی سری پیکسل 7 از سوی گوگل، این شرکت پیشرفت‌های جدید زیادی را برای تلفن‌های هوشمند خود به‌ارمغان آورد که یکی از جالب‌ترین آن‌ها، بهبود حالت Night Sight با کاهش زمان موردنیاز برای ثبت عکس‌ها بود. حال، این ویژگی با آخرین آپدیت Google Camera 8.8 به سری پیکسل 6 سال گذشته نیز اضافه شده است و کاربران این گوشی‌ها می‌توانند بهبود Night Sight و زمان کمتر برای ثبت عکس‌های خود را با این به‌روزرسانی تجربه کنند.

Night Sight بهبودیافته سری پیکسل 6

به گزارش 9to5Google، نسخه 8.8.224.520435764.11 برنامه دوربین گوگل اکنون برای همه گوشی‌های پشتیبانی‌شده، منتشر شده است. مهم‌ترین تغییر در این نسخه به بهبود حالت Night Sight دوربین برای پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو مربوط می‌شود. کاربران سری Pixel 6 هنگام جابجایی به Night Sight گزینه جدیدی را مشاهده خواهند کرد که به آن‌ها امکان می‌دهد عکس‌هایی بگیرند که پردازش آن‌ها بین دو ثانیه یا شش ثانیه طول می‌کشد. بدین‌ترتیب، حداقل زمان قابل انتخاب دو ثانیه و حداکثر نیز شش ثانیه خواهد بود.

Night Sight بهبودیافته سری پیکسل 6

Night Sight بهبودیافته سری پیکسل 6

این ویژگی به‌عنوان بخشی از Feature Drop این ماه معرفی شده است، با انتشار به‌همراه اندروید 13 QPR2 که هنوز برای پیکسل 6 و 6 پرو و همچنین 6a در دسترس نیست. پچ ماه مارس همچنین «پیشرفت‌های کلی برای پایداری و عملکرد دوربین در شرایط خاص» را برای پیکسل 6، 6 پرو، 7 و 7 پرو به‌ارمغان می‌آورد. سری 7 همچنین از «بهبودهایی برای دقت رنگ یا سطح نوردهی هنگام استفاده از دوربین جلو در شرایط خاص» بهره می‌برند.

اگر مطمئن نیستید که کدام نسخه از برنامه دوربین را اجرا می‌کنید، همیشه می‌توانید به بخش اطلاعات برنامه برای برنامه دوربین بروید، سپس به پایین رفته و وقتی اسکرول می‌کنید، باید شماره نسخه را با فونت کوچک ببینید.

Google Camera 8.8 هنوز به‌طور گسترده از‌طریق Play Store برای گوشی‌های پیکسل گوگل منتشر نشده است، اما برای بارگذاری جانبی ازطریق این لینک در دسترس است.

نظر شما درباره Night Sight بهبودیافته سری پیکسل 6 با آپدیت جدید برای این گوشی‌ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی