حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۴ مشکل داغ شدن سری پیکسل ۶ و پیکسل ۷ را برطرف کرده است؟

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، گوگل

همزمان با عرضه سری Pixel 6 یک تغییر بزرگ در محصولات موبایلی گوگل شاهد بودیم. از طراحی جدید تا تراشه اختصاصی و تمرکز بیشتر گوگل بر هوش‌مصنوعی از این سری به بعد پررنگ بود. با این حال مشکل داغ شدن از مشکلات سری Pixel 6 و Pixel 7 محسوب می‌شود. خبر خوب این‌که گویا آپدیت اندروید ۱۴ مشکل داغ شدن سری پیکسل ۶ و پیکسل ۷ را برطرف کرده است.

رفع مشکل داغ شدن سری پیکسل ۶ و پیکسل ۷ با آپدیت اندروید ۱۴

کاربران پیکسل 6 و پیکسل 7 در Reddit گزارش می‌دهند که گوشی آنها به اندازه قبل گرم نمی‌شود و پس از اپدیت اندروید ۱۴ بسیار روان‌تر کار می‌کند. کاربران ادعا می‌کنند که عمر باتری نیز احتمالا به دلیل بالانرفتن دمای CPU افزایش یافته است.

گوگل جزییات خاصی در رابطه با تغییر اتخاذ شده در اندروید 14 با هدف رفع مشکل داغ‌شدن بیش از حد گوشی‌های پیکسل خود ارائه نکرده است. برخی گمانه‌زنی ها حاکی از آن است که گوگل ممکن است برنامه زمان‌بندی عملکرد CPU را برای بهینه سازی تغییر داده و استفاده از هسته‌های قدرتمند CPU در موارد لزوم انجام می‌شود.

این یک پیشرفت خوشایند است، زیرا تلفن‌های هوشمند Pixel اغلب داغ هستند. بررسی‌ها حاکی از آن است که سری جدید پیکسل 8 نیز چندان گرم نمی‌شود. البته توان پردازشی کمتر تراشه Tensor G3 نسبت به رقبا می‌تواند یکی از دلایل تولید دمای کمتر هم باشد.

نظر شما درباره عملکرد گوگل در بهبود عملکرد محصولات قدیمی‌اش پس از آپدیت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)