حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر زنده آنر Magic V فاش شد+تاریخ رونمایی احتمالی

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

پس از جدا شدن آنر از هواوی شاید بسیاری فکر می‌کردند که این برند دیگر نخواهد توانست با رقبای بزرگ چینی یا جهانی رقابت کند. اما با معرفی گوشی های پرچمدار سری Honor 50 و Honor Magic 3، نظر بسیاری از کاربران به سمت این کمپانی جلب شد. هم اکنون آنر تصمیم گرفته تا وارد بازار گوشی های هوشمند تاشو شود‌. در حال حاضر، تصویر زنده ای از محصول تاشو آینده این شرکت، یعنی آنر Magic V فاش شده است.

قاب پشتی آنر Magic V یادآور سری Honor 50 این شرکت است

یکی از مزیت های کلیدی آنر نسبت به هواوی، توانایی استفاده این شرکت از سرویس های گوگل است. همچنین این شرکت بر خلاف هواوی، محدودیتی در به کارگیری تراشه های 5G ندارد. در گذشته، نشان های تجاری Magic Fold و Magic Wing توسط آنر به ثبت رسیدند. هم اکنون نیز می‌دانیم که گوشی تاشو این شرکت با نام مجیک وی در دست توسعه است. بنابراین می‌توان انتظار داشت که آنر برنامه های گسترده ای برای ورود به بازار تلفن های هوشمند تاشو داشته باشد.

تصویر زنده آنر Magic V

امروزه بیشتر گوشی های هوشمند تاشو از دو نوع طراحی استفاده می‌کنند. یا مانند P50 pocket و Galaxy Z Flip 3 یک گوشی هوشمند هستند که پس از تا شدن فضای کمتری اشغال می‌کنند، و یا مانند Galaxy Fold 3 سامسونگ به نوعی ادغام یک در تبلت در یک گوشی هوشمند هستند. آنر پیش از این نیز اعلام کرده بود که معتقد است دستگاه های تاشو باید ترکیب دو دستگاه در یک دستگاه باشند. و نباید مانند سری زد فلیپ سامسونگ پس از تا شدن به دستگاه بی فایده ای تبدیل شوند.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، آنر با انتشار تیزری تأیید کرد که دستگاه تاشو آینده این شرکت از طراحی کتابی برخوردار خواهد بود. همچنین هفته گذشته، گزارشی منتشر شد و ادعا کرد که Honor Magic V اولین گوشی تاشو مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۱ خواهد بود. این ادعا با توجه به تصویر فاش شده یکی از کنفرانس های داخلی این شرکت گفته می‌شد.

گوشی تاشو آینده Honor در بیستم دی ماه رونمایی خواهد شد

هم اکنون EqualLeaks تصویر زنده آنر Magic V را به اشتراک گذاشته است. مطابق انتظار این دستگاه از طراحی مشابه با سری گلکسی فولد سامسونگ بهره مند است. و در هنگام بسته بودن ابعاد یک گوشی هوشمند معمولی را دارد و در هنگام باز بودن به یک تبلت تبدیل خواهد شد.

به نظر می‌رسد دوربین های موجود در قاب پشتی مجیک وی در دو دایره نه‌چندان کوچک قرار گرفته اند. طراحی ماژول دوربین های این دستگاه ما را به یاد سری آنر ۵۰ و یا حتی پی ۵۰ پاکت هواوی می‌اندازد. تصویر فاش شده، گوشی هوشمند تاشو آنر را در رنگ سفید به نمایش می‌گذارد. ادعا می‌شود Honor Magic V در دهم ژانویه ۲۰۲۲ (بیستم دی ماه) به همراه برخی از دستگاه های جدید این شرکت رونمایی خواهد شد.

طراحی گوشی تاشو آنر Magic V را ببینید: طراحی Fold طور

نظر شما درباره ورود آنر به بازار گوشی های هوشمند تاشو چیست؟ آیا این شرکت می‌تواند با بزرگان این عرصه مانند سامسونگ به رقابت بپردازد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی