حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباکسینگ گوشی تاشو آنر Magic V را تماشا کنید: ۲ شارژر ۶۶ وات درون جعبه!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، تماشا کنید

دیروز عصر بود که با هم در ترنجی دیدیم آنر Magic V رسماً معرفی شد. این اولین گوشی تاشو آنر است و به خصوص از این جهت که آن ها تلاش دارند در بازار جهانی جای خالی هواوی را پر کنند، باید خوب عمل کنند. باید دید که خروجی چطور است. برای این بیاید با جعبه گشایی شروع کنیم، چطور است؟ خب بیاید آنباکسینگ گوشی تاشو آنر Magic V را تماشا کنیم. جایی که نه تنها شارژر از جعبه حذف نمی شود بلکه ۲ شارژر ۶۶ وات درون جعبه را داریم!

آنباکسینگ گوشی تاشو آنر Magic V

حضور ۲ شارژر ۶۶ وات درون جعبه آنر مجیک وی - ۱ شارژر فندکی ۶۶ وات و یک شارژر دیواری با همین توان - همراهی ۲ کابل USB C

حضور ۲ شارژر ۶۶ وات درون جعبه آنر مجیک وی – ۱ شارژر فندکی ۶۶ وات و یک شارژر دیواری با همین توان – همراهی ۲ کابل USB C

بله، جعبه را که باز می کنید شاهد لوازم جانبی بالا هستید. در روزهایی که جعبه ها به دور از شارژر هستند، دیدن این موارد می تواند جذاب باشد. به خصوص که قاب ساده درون جعبه نیست و قاب آن یک پایه برای نگاه داشتن دستگاه در زاویه خاص و مثلا تماشا ویدیو دارد.

اجازه بدهید ویدیو آنباکسینگ را ببینیم و سپس کمی درباره تفاوت های Honor Magic V با دیگر رقبا صحبت کنیم:

چند ویژگی مهم را می توان برای آنر مجیک وی نسبت به رقبا عنوان کرد. اول اینکه فعلا تنها گوشی تاشو با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در بازار به شمار می رود. لقبی که شاید دیری نپاید اما به هر حال در حال حاضر یک برتری است.

موضوعات مهم تر نسبت به تراشه اما در بخش فرم فکتور تاشو Honor Magic V است. ابتدا با لولا آغاز می کنیم که ۲ نکته مهم دارد:

۱- در حالت باز شاهد چروک نمایشگر نیستیم:

مقایسه Honor Magic V (در وسط) با اوپو Find N (در پایین) و سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ (در بالا) - از نظر چروک نمایشگر در بخش لولا در حالت باز

مقایسه Honor Magic V (در وسط) با اوپو Find N (در پایین) و سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ (در بالا) – از نظر چروک نمایشگر در بخش لولا در حالت باز

۲- در حالت بسته شاهد گپ بین لولا نیستیم

مقایسه Honor Magic V (در وسط) با اوپو Find N (سمت چپ) و سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ (سمت راست) - از نظر گپ لولا در حالت بسته

مقایسه Honor Magic V (در وسط) با اوپو Find N (سمت چپ) و سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ (سمت راست) – از نظر گپ لولا در حالت بسته

این ها موارد مهمی هستند که شاید در تولید بعدی سامسونگ هم شاهد آن باشیم اما Honor توانسته تا حد مناسبی آن ها را برطرف کند.

موضوع مهم دیگر، نسبت تصویر نمایشگر بیرونی در حالت بسته است. همانطور که می بینید نسبت به انتخاب سامسونگ در گلکسی زد فولد ۳ ما در آنر مجیک وی شاهد یک نمایشگر عریض تر هستیم. هر چند که این نمایشگر هنوز یک نمایشگر کشیده محسوب می شود (اما از دستگاه کشیده ای مثل اکسپریا ۱ مارک ۳ به قدر ناچیزی کشیده تر است) اما از انتخاب سامسونگ بهتر و پشت سر دستگاه کوچکتر اوپو است.

مقایسه Honor Magic V (در وسط) با اوپو Find N (سمت چپ) و سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ (سمت راست) - از نظر نسبت نمایشگر بیرونی

مقایسه Honor Magic V (در وسط) با اوپو Find N (سمت چپ) و سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ (سمت راست) – از نظر نسبت نمایشگر بیرونی

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که آنر در اولین تجربه گوشی تاشو خود چطور عمل کرده است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)