حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر Magic V اولین گوشی تاشو مجهز به Snapdragon 8 Gen 1 خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

سه روز پیش بود که تیزری توسط آنر منتشر شده و نام Magic V برای تلفن هوشمند تاشو آینده این شرکت تأیید شد. هم اکنون کاربری به نام Changan Digital King در ویبو، عکسی را منتشر کرده که به نظر می‌رسد مربوط به یکی از کنفرانس های داخلی شرکت آنر است. این تصویر نشان می‌دهد که دستگاه تاشو آینده آنر از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ برخوردار خواهد بود.

آنر Magic V طراحی مشابه با Oppo Find N خواهد داشت

تصویر منتشر شده توسط Changan Digital King نه تنها نشان می‌دهد آنر Magic V به تراشه Snapdragon 8 Gen 1 مجهز خواهد بود، بلکه فاش می‌کند که دستگاه مذکور، اولین تلفن هوشمند تاشو مجهز به این تراشه است. اخیراً با مدیر عامل آنر، ژائو مینگ، مصاحبه ای انجام شد تا درباره Honor Magic V بیشتر صحبت کند. او در این ویدئو اشاره می‌کند که برخی از سازندگان گوشی های هوشمند تصور اشتباهی در مورد دستگاه های تاشو دارند. به اعتقاد ژائو مینگ، یک گوشی تاشو به معنای دو دستگاه در یک دستگاه است. نه آنکه یک تلفن تاشو، پس از خمیده شدن به یک صفحه نمایش کوچک و غیر مفید تبدیل شود.

پست Changan Digital King در ویبو

به عبارت ساده‌تر، او فکر می‌کند که آینده گوشی‌های تاشو بر خلاف طرح‌ گوشی های Samsung Galaxy Z Flip3 و Huawei P50 Pocket، به سمت طراحی های کتاب مانند، مثل Samsung Galaxy Z Fold3 و Oppo Find N خواهد رفت.

مطابق با گزارش GizmoChina، ژائو مینگ در این مصاحبه همچنین اشاره می‌کند که آنر به دنبال ادغام صفحه نمایشی به اندازه تبلت در بدنه یک گوشی هوشمند با آخرین فناوری داخلی خود است. که شامل نسل جدید لولاهای Honor برای به حداقل رساندن چین و چروک صفحه نمایش و تقسیم بهتر صفحه نمایش می‌شود.

تصویر منتسب به یکی از کنفرانس های داخلی آنر

اگر به صحبت های مدیر عامل آنر با دقت نگاه کنید، او به طور غیرمستقیم، رسماً تأیید کرده است که Honor Magic V از طراحی کتاب مانند استفاده خواهد کرد. یعنی شبیه به Samsung Galaxy Z Fold3 و یا Oppo Find N. با توجه به اینکه تبلیغات و تیزرهایی به طور رسمی درباره آنر Magic V در حال انتشار است. انتظار می‌رود که این دستگاه در هفته های آتی رسماً معرفی شود.

نشان تجاری Magic Fold و Magic Wing توسط آنر ثبت شد

نظر شما چیست؟ شما کدامیک از طراحی های تلفن های هوشمند تاشو را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی