حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نشان تجاری Magic Fold و Magic Wing توسط آنر ثبت شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر

گوشی های منعطف یا با فرم‌فکتور خاصی مواردی هستند که در اکوسیستم اندروید وجود دارند و شرکت ها عموما برای نشان دادن نهایت پیشرفت خود در صنعت موبایل، به ساخت آن ها اقدام می کنند. به نظر می رسد که Honor هم تولید و ارایه چنین محصولاتی را در سر دارد. به تازگی نشان تجاری Magic Fold و Magic Wing توسط آنر ثبت شده است و همانطور که از این نام ها حدس می زنید، می تواند مربوط به دستگاهی با فرم‌فکتور خاص یا نمایشگر منعطف از آنر شود.

آنر Magic Fold و Magic Wing

آنر برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای خود در صنعت گوشی‌های هوشمند دارد و در حال پیشرفت به سمت آن است. این شرکت اخیراً با شکست دادن شرکت‌های بزرگی مانند شیائومی، به سومین برند بزرگ گوشی‌های هوشمند در چین تبدیل شد.

آنر اکنون در حال آماده شدن برای عرضه اولین گوشی هوشمند تاشو خود است و به نظر می رسد که این دستگاه می تواند Honor Magic Fold یا Honor Magic Wing نامیده شود. زیرا این شرکت برای علامت تجاری این دو نام در اروپا اقدام کرده است.

آنر مجیک فولد

آنر مجیک فولد

آنر مجیک وینگ

آنر مجیک وینگ

گزارش شده است که Honor Magic Fold یک گوشی هوشمند تاشو است اما Honor Magic Wing می تواند یک تلفن هوشمند تاشو یا یک لپ تاپ باشد. انتظار داریم در هفته های آینده جزئیات بیشتری در این زمینه بدانیم.

بر اساس اطلاعات موجود تا کنون، اولین گوشی هوشمند تاشو آنر پنل صفحه نمایش خود را از BOE و Visionox تامین خواهد کرد. همچنین گفته می‌شود که این دستگاه از طراحی داخلی تاشو مشابه سامسونگ Galaxy Z Fold 2 برخوردار خواهد بود.

برخی گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که نمایشگر داخلی تاشو ۸ اینچی و صفحه نمایش بیرونی ۶.۵ اینچی خواهد بود. همچنین گزارش هایی مبنی بر آماده شدن این شرکت برای عرضه گوشی تاشو Honor Magic X که از نظر طراحی شبیه به Huawei Mate X2 است، منتشر شده است.

آنر پس از اینکه سال گذشته با جدا شدن از هوآوی به یک برند مستقل تبدیل شد، به رشد سریع خود ادامه داد و اکنون بر بازسازی جایگاه خود و از سرگیری فعالیت در مناطق خارج از کشور خود چین تمرکز کرده است. در کنار آن، این شرکت همچنین برنامه بلندپروازانه ای برای تسلط بر بازار دارد و در حال حاضر روی گوشی های هوشمند پریمیوم تمرکز کرده است.

نظر شما چیست؟ این نام ها برای گوشی تاشو آنر مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)