حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر رسمی گوشی تاشو Honor Magic V منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر

پس از مدت ها شایعه درباره گوشی تاشو آنر می توان گفت که به معرفی رسمی آن خیلی نزدیک شده ایم. امروز تیزر رسمی گوشی تاشو Honor Magic V منتشر شده است. این تیزر نام رسمی دستگاه را مشخص می کند اما تاریخ رسمی معرفی را در خود ندارد.

گوشی تاشو Honor Magic V

چند ماه پیش شنیدیم که اولین گوشی تاشو Honor با نام داخلی Magic X در پاییز ۱۴۰۰ وارد بازار می شود. به نظر می رسد که این شایعه درست باشد زیرا آنر امروز اعلام کرد که اولین گوشی هوشمند تاشو آن به زودی با نام مجیک V معرفی خواهد شد.

آنر Magic V

آنر Magic V

مانند بسیاری از برندهای دیگر، آنر همچنین تایید کرد که یک گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 1 را عرضه خواهد کرد که در گوشی هوشمند تاشو آن ها نیز همین تراشه استفاده خواهد شد. حال باید دید که آیا این گوشی تاشو مجهز به تراشه پرچمدار ۲۰۲۲ کوالکام، Magic V خواهد بود یا یک دستگاه تاشو دیگر.

در حال حاضر جزئیات درباره Honor Magic V زیاد نیست، اما می‌توانید انتظار داشته باشید که در روزهای آینده از طریق افشاگری‌ها و تیزرهای رسمی درباره آن اطلاعات بیشتری کسب کنید.

فکر می کنید که این گوشی تاشو آنر از نوع Flip باشد یا Fold؟ می تواند ارتباطی به محصولات هواوی داشته باشد یا آنر می تواند خلاقیت خود را داشته باشد و به عنوان یک شرکت مستقل از هواوی، محصول قابل تمایزی را ارایه نماید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)