حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی گوشی تاشو آنر Magic V را ببینید: طراحی Fold طور

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، تماشا کنید

گوشی تاشو بعدی بازار از برند Honor است. چندی است که درباره آنر مجیک وی شایعاتی می شنویم. پس از اولین تیزر رسمی آن حالا یک تیزر رسمی دیگر منتشر شده است که اطلاعات خوبی درباره طراحی این گوشی در اختیار ما می گذارد. در این تیزر می توانید طراحی گوشی تاشو آنر Magic V را ببینید. اینجا طراحی Fold طور تایید می شود.

گوشی تاشو آنر Magic V

آنر رسما تایید کرده که اولین گوشی هوشمند تاشو این برند Honor Magic V نام دارد. اگرچه این شرکت هنوز تاریخ عرضه را اعلام نکرده است اما با انتشار این تیزرهای رسمی انتظار داریم معرفی آن خیلی دور نباشد.

در جدیدترین تیزر ویدیویی که توسط این شرکت به اشتراک گذاشته شده، طراحی گوشی هوشمند تاشو Honor Magic V مشخص می شود و به ما ایده بسیار خوبی در مورد ظاهر گوشی و عملکرد آن می دهد.

 

 

همانطور که در تیزر بالا دیدید، تایید شد این گوشی هوشمند با طراحی تاشوی کتابی مشابه سامسونگ Galaxy Z Fold 3 عرضه خواهد شد. به این طراحی، طراحی Fold طور می گوییم.

گوشی تاشو آنر Magic V در حالت بسته

گوشی تاشو آنر مجیک V در حالت بسته

گوشی تاشو آنر Magic V در حالت نیمه باز

گوشی تاشو آنر مجیک V در حالت نیمه باز

آنر مجیک V با تمرکز بر تجربه نمایشگر توسعه یافته است. گفته می شود پس از باز شدن دستگاه، تجربه ای شبیه به تبلت را ارائه می دهد و تطبیق اپلیکیشن برای صفحه نمایش سیستم نیز بهینه شده است.

مدیر عامل آنر ادعا می کند که Magic V پیشروترین گوشی هوشمند تاشو موجود در بازار در سال 2022 خواهد بود. همانطور که گفته شد، در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد زمان معرفی یا عرضه این دستگاه جدید در دسترس نیست.

همچنین تایید شده است که این دستگاه مجهز به جدیدترین چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 است که در اوایل ماه جاری عرضه شد. افشای اطلاعات اخیر حاکی از نمایشگر داخلی 8 اینچی و صفحه نمایش بیرونی 6.5 اینچی برای گوشی هوشمند تاشو Honor آینده است، اما باید دید آیا Magic V همین دستگاه است یا خیر. همچنین گفته می شود که از پنل های نمایش ارائه شده توسط BOE و Visionox استفاده می کند.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی تاشو آنر هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)