حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برند آنر به پرفروش‌ترین برند چینی در بازار این کشور تبدیل شد!

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | آنر، اخبار، عملکرد تجاری شرکت ها

آنر نامی است که این روزها، بیشتر از نام هواوی شنیده می‌شود. دلیل اصلی این موضوع، فعالیت آزادانه و بی قید و شرط آنر در بازار جهانی و البته، بازار چین است. برند آنر در خبری دور از ذهن، به پرفروش‌ترین برند چینی بازار موبایل چین تبدیل شده است. در ادامه جزئیات بیشتری را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

برند آنر و فروش بی نظیر آن پس از بازگشت به بازار موبایل چین

چند وقت پیش در ترنجی از افزایش فروش آنر پس از بازگشتش گفتیم.

 

افزایش فروش آنر پس از بازگشت و وقوع تغییراتی در بازار موبایل چین

 

به نقل از GizChina، مؤسسه آماری IDC به تازگی آمار و ارقام مربوط به عملکرد تجاری برندهای مختلف حوزه موبایل را منتشر کرده است. طی سه ماهه چهارم سال ٢٠٢١، در بازار موبایل چین حدود ٨٣.۴ میلیون دستگاه موبایل به فروش رسیده است که این نسبت به مدت مشابه سال ٢٠٢٠، تقریباً ٣.۵ درصد کم‌تر است. اما با توجه به فروش حدوداً ٣٢٩ میلیون دستگاه موبایل طی سال ٢٠٢١ در چین، این بازار ١.١ درصد رشد فروش کلی را تجربه کرده است.

بنابر داده‌های IDC، در فصل آخر سال ٢٠٢١، پنج تولید کننده محبوب بازار موبایل چین، برندهایی از جمله اپل، آنر، ویوو، اوپو و شیائومی بوده‌اند. همان طور که این مؤسسه اذعان دارد، آنر پس از اپل رتبه پرفروش‌ترین برند موبایل چین را در اختیار دارد. همچنین با ورود به جزئیات، آنر ١۴.٢ میلیون دستگاه گوشی به فروش رسانده و با رشد سهم ١٧ درصدی مواجه شته است. به دیگر سخن، آنر محبوب‌ترین تولید کننده بومی گوشی در بازار موبایل چین است. عملکرد آنر طی مدت اخیر، رشد ٢۵٣.۴ درصدی فروش نسبت به سال قبل را از خود بر جای گذاشته است.

مؤسسه IDC در ادامه گفت که پیشرفت آنر در فصل آخر سال ٢٠٢١، بیش از دیگر برهه‌های زمانی بوده است. این رشد با عرضه سری آنر ۶٠ و گوشی‌های سری Honor X30، بی ارتباط نبوده است. پس از دوره خواب زمستانی آنر در نیمه اول سال ٢٠٢١، این برند بازگشت طوفانی داشت. تمرکز آنر، بیشتر در محصولات میان رده و بالارده است. یکی از محبوب‌ترین محصولات آنر در بازار چین، آنر ۵٠ است که بی شک به این کمپانی، کمک شایانی برای دستیابی به این عنوان کرده است.

بد نیست که آمار و ارقام سالانه بازار موبایل چین نیز بپردازیم. همان طور که اشاره کردیم، ۴ تا از ۵ برند محبوب این بازار، بومی هستند و صدرنشین آن‌ها نیز ریشه آمریکایی دارد. در این میان، تعداد دستگاه‌های فروخته شده کوپرتینویی‌ها از سال ٢٠١۵، بالأخره به فراتر از ۵٠ میلیون دستگاه رسیده است. این افزایش، حاکی از رشد تقریباً ۴٠ درصدی نسبت به سال پیش است. همان طور که متوجه شدید، آنر در این میان بیشترین نرخ رشد را نسبت به رقبای خود به ثبت رسانده است.

محصولات جدید Honor در MWC 2022

در حال حاضر، برندهای مختلفی از جمله تولید کنندگان چینی، در حال استراحت هستند. اما تا کم‌تر از یک ماه دیگر، رویداد جهانی موبایل بارسلونای اسپانیا، یعنی MWC 2022 برگزار خواهد شد. مانند همیشه، برندهای زیادی از جمله آنر در این رویداد جهانی شرکت خواهند کرد. آنر پوستری را در این رابطه با مضمون “The Power Of Magic” نیز منتشر کرده است.

به راحتی می‌توان حدس زد که چینی‌ها در نظر دارند تا محصولات سری Magic خود را در این رویداد معرفی کنند. این سری محصولات، می‌توانند شامل گوشی منعطف Honor Magic V، یک لپ تاپ از سری Magic و دیگر محصولات جدید این کمپانی باشند. از طرف دیگر، امکان دارد که عرضه نهایی سری Magic 3 آنر نیز پس از مدت‌ها انتظار، صورت گیرد.

دیدگاه شما در مورد این رتبه آنر در بازار موبایل چین چیست؟ از نظر شما چه فاکتوری عامل اصلی موفقیت آنر و رشد چشمگیر آن بوده است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، دریک کلام میشه گفت آفرین بر آنر، واقعا بعد جدایی از هواوی خیلی خیلی پیشرفت کرد با دستگاه های که میسازه ثابت کرده برند خیلی خوب و معتبریه، تابازار ماهم که ثابت شده هستش و از چندین سال قبل محصولاتش، مثل،گوشی، لبتاپ، ساعت، مچبند، تو بازار ماهستش

mehpsa

Honor خیلی برند خوب و پیشرویی هست و محصولاتش از زمان خودش جلوتر هستن ، مثلا شما honor 6 رو در نظر بگیرید، به جرات میتوان گفت این محصول سال ۲۰۱۳ از لحاظ باطری ، حاشیه نمایشگر و … از iphone se سال ۲۰۲۰ جلوتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️