حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر Magic V رسماً معرفی شد: ورود طوفانی آنر به بازار گوشی‌های تاشو

نوشته

2 سال قبل | 7 دیدگاه | آنر، اخبار، برترین‌های ترنجی

آنر از آن دسته برندهایی است که همواره به دنبال پیشرفت هستند و هر طور که شده، خود را از فرش به عرش می‌رسانند! کمپانی آنر بالأخره وارد بازار گوشی‌های تاشو شده است. در همین راستا، گوشی منعطف آنر Magic V با مشخصاتی جذاب معرفی شده است!

مشخصات فنی و ویژگی‌های آنر Magic V

چند ساعت پیش، پخش مراسم زنده آنر مجیک V را اطلاع رسانی کردیم.

 

پخش زنده مراسم معرفی گوشی تاشو Honor Magic V را چطور تماشا کنیم؟

 

آنر پس از مستقل شدن از هواوی، چند ماه فعالیت رسمی نداشت. اما بعد از بازگشت آن و شروع جدید چینی‌ها، ما شاهد ارائه محصولات قابل توجه و تحسین برانگیزی از این کمپانی بودیم. آنر پیش از این، هیچ گوشی منعطفی را ارائه نکرده بود. اما بالأخره هر طور که شده، این زیر مجموعه سابق هواوی نیز وارد بازی شده است!

آنر Magic V، اولین تلاش آنر برای خودنمایی در بازار گوشی‌های تاشو محسوب می‌شود. حتی به نوعی، این دستگاه بی شک می‌تواند رقیبی خطرناک برای گوشی‌های منعطف برتر بازار، از جملع گلکسی Z Fold 3 باشد. اما در ادامه، به مشخصات و ویژگی‌های Honor Magic V می‌پردازیم تا ببینیم که چینی‌ها، چه چیزی در چنته دارند.

آنر Magic V

از بخش نمایشگر شروع می‌کنیم. این قسمت، جایی است که آنر روی آن مانور زیادی می‌دهد. این گوشی منعطف دارای طراحی کتابی شکل است و به همین ترتیب، از دو نمایشگر استفاده می‌کند. یکی از این نمایشگرها، در بیرون و دیگری، در داخل دستگاه قرار گرفته است.

نمایشگر بیرونی این گوشی، دارای مشخصات جالبی از جمله قطر ۶.۴۵ اینچی، پنل AMOLED، رفرش ریت ١٢٠ هرتزی، وضوح +Full HD است. از دیگر مشخصات این نمایشگر، می‌توان به نسبت تصویر ٢١:٩، استاندارد +HDR10، قابلیت نمایش بیش از ١ میلیارد رنگ و پوشش ١٠٠ درصدی گستره رنگی DCI-P3 اشاره کرد. نکته جذاب در مورد این نمایشگر، وجود بیشینه نوری ١,٠٠٠ نیتی است!

در مقایسه با گلکسی زی فولد ٣، این گوشی از نمایشگری بهتر با حاشیه کم‌تر بهره می‌برد. اگر راستش را بخواهید، بی درنگ می‌توان گفت که آنر Magic V، دارای برترین نمایشگر خارجی در میان تمام گوشی‌های منعطف موجود در جهان است! در بالای این نمایشگر خارجی، از حفره نمایشگر مرکزی هم استفاده شده است. پس از نمایشگر خارجی Honor Magic V، نوبت به مرور مشخصات مربوط به نمایشگر داخلی و بزرگ این گوشی منعطف می‌رسد.

آنر Magic V

آنر در اولین گوشی منعطف خود، از نمایشگر اصلی ٧.٩ اینچی AMOLED با وضوح ٢,٢٧٢×١,٩٨۴ بهره گیری کرده است. البته رفرش ریت ٩٠ هرتزی این نمایشگر، از جذابیت‌های آن کاسته است. بیشینه نوری نمایشگر داخلی Honor Magic V به ٨٠٠ نیت می‌رسد. نسبت تصویر آن، ١٠:٩ است. ضخامت آنر Magic V، حدود ١۴.٣ میلی متر است؛ در حالی که ضخامت Z Fold 3 سامسونگ، ١۶ میلی متر است! در حالت باز شده، ضخامت این گوشی به ۶.٣ میلی متر کاهش می‌یابد.

فریم Honor Magic V از جنس آلومینیوم است. قاب پشتی و نمایشگر آن نیز از محافظ شیشه‌ای بهره مند هستند. ماژول دوربین اصلی Honor Magic V، مستطیلی می‌باشد و به همراه رنگ بندی خیره کننده‌ای که در این قاب وجود دارد، شاهد طراحی زیبا و خاصی هستیم. این گوشی، در یک نسخه با قاب پشتی چرمی نیز عرضه می‌شود. حسگر تشخیص اثرانگشت این گوشی منعطف، در زیر نمایشگر آن تعبیه شده است.

آنر Magic V

آنر امروز از رابط کاربری MagicUI 6 نیز پرده برداشت. این نسل از رابط کاربری اختصاصی MagicUI، بر پایه اندروید ١٢ طراحی شده است. چینی‌ها می‌گویند که این نسل از رابط کاربری اختصاصی آن‌ها، به طور ویژه در بخش‌های بهبود تجربه کاربری، همگام سازی بیشتر با دیگر دستگاه‌ها و بهبود ویژگی‌های چند وظیفگی متمرکز می‌باشد.

آنر Magic V

پس از این موضوع، آنر اعلام کرد که جدیدترین محصول پرچمدارش، از مغز متفکری با نام Snapdragon 8 Gen 1 استفاده می‌کند. در حالی که هواوی با محدودیت‌های زیادی مواجه است، زیر مجموعه سابق آن هم اکنون با هیچ مرزی محدود نشده و با برندهای آمریکایی نیز به سادگی همکاری می‌کند. بنابراین، آنر یکی از اولین مشتریان Snapdragon 8 Gen 1 محسوب می‌شود.

آنر Magic V

آنر از سیستم خنک کننده ویژه‌ای در Honor Magic V استفاده کرده است که به لطف آن، عمل دفع حرارت از دستگاه به خوبی انجام می‌گیرد. بر اساس اظهارات چشم بادامی‌ها، گوشی منعطف آن‌ها در حین بازی کردن، کم‌تر از پرچمداران سامسونگ و اپل داغ خواهد کرد!

آنر Magic V

ظرفیت باتری Honor Magic V برابر با ۴,٧۵٠ میلی آمپر ساعت است. توان این شارژر، ۶٧ وات است که به گفته آنر، نیمی از ظرفیت باتری این دستگاه با این شارژر، در ١۵ دقیقه شارژ خواهد شد!

۲ دوربین سلفی ۴۲ مگاپیکسلی در آنر Magic V

سیستم دوربین این گوشی، شاید جذاب‌ترین بخش آن و حتی برترین در میان رقبا باشد! می‌پرسید چرا؟ خب، وجود دوربین اصلی سه گانه ۵٠+۵٠+۵٠ مگاپیکسلی با سیستم فوکوس 8×8 با ToF شاید دلیل کافی باشد. اگر این‌ها کافی نیستند، می‌توانید وجود یک دوربین سلفی ۴٢ مگاپیکسلی در نمایشگر داخلی و دوربین سلفی ۴٢ مگاپیکسلی در نمایشگر خارجی را هم فاکتور بگیرید تا به این موضوع پی ببرید!

در نهایت، آنر در اختتامیه رویداد بزرگ خود در باب رونمایی از محصولات جدیدش از جمله Honor Magic V، به سراغ اعلام قیمت این گوشی منعطف جذاب رفت. آنر Magic V، در دو نسخه عرضه خواهد شد که جزئیات برچسب قیمتی این نسخه‌ها، به شرح زیر است:

– ١٢/٢۵۶ گيگابايتی: ٩,٩٩٩ یوان چین (معادل ١,۵۶٩ دلار آمریکا)

– ١٢/۵١٢ گیگابایتی: ١٠,٩٩٩ یوان چین (معادل ١,٧٢۶ دلار آمریکا)

نظر شما در مورد اولین گوشی متعطف آنر چیست؟ آیا شما این گوشی را بهترین گوشی منعطف موجود در جهان می‌دانید؟ کدام بخش از آنر Magic V برای شما جذاب‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
vahid

از فرش به عرش به اشتباه از عرش به فرش ذکر شده🤭🤭

vahid

مخلص شما

ali karimi

سلام، بازم آفرین بر آنر، ایندفعه بازم عملکردش عالی هستش، واقعا گوشی خوبی هستش، چیپست و مشخصات عالی داره، صفحه نمایشش که بقول همین خبر عالیه،و بعدش سیستم دوربینش که فقط 3تا 50مگاپیسکلی در پشت گوشی و دوبین جلو هم 2تا 40 مگاپیکسلی داره که تاحالا تو هیچ گوشی من یکی ندیدم، منظورم فقط دوربین اصلیشه، دوربین پشتی چندتا گوشی دیگم هستن که ازچندین دوربین با مگاپیکسل زیاد استفاده کردن، البته خب هرچی مگاپیکسل زیاد باشه دلیل خوب بودن دوربین و عکسها و فیلمها نمیشه، در آخر قیمتش هست که به نظرم نهایتش بجای 1700 دلار، 1500دلار میبود بهتر بود

فقط یه مورد اونم اینکه نوشتید حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر درحالی که تو GSM ARENA نوشته خازنی

Soleimany

صفحه نمایش بیرونی بهترین طراحی رو داره مثل mate x2 نه خیلی درازه مثل فولد سامسونگ نه خیلی کوتاه مثل گوشی اوپو

Sarnevesht

وقتی داشتم مشخصات رو میخوندم و دیدم که خیلی خوبه با خودم گفتم طبق سابقه ی قیمت گذاری های قبلی فک کنم قیمت این گوشی هم نجومی باشه. اما وقتی به قیمت رسیدم دیدم نه انگار این دفعه از خر شیطون اومده پایین و قیمت مناسبی نسب به مشخصات گذاشته…
به هر حال که واقعا ارزش خریدش بالاس.
دم انر گرم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️