حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری Huawei Nova 9 با Snapdragon 778G، در تاریخ ١ مهر رونمایی می‌شود

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، هواوی

هواوی در حال برنامه ریزی برای رونمایی از نسل جدید گوشی‌های سری Nova است. این سری، Nova 9 نام خواهد گرفت. به همین صورت، گفته می‌شود که سری Huawei Nova 9 در تاریخ ١ مهر رونمایی می‌شود. این گوشی‌ها، به تراشه رده بالای کوالکام تجهیز می‌شوند.

سری Huawei Nova 9 به زودی با تراشه رده بالای کوالکام از راه خواهد رسید

مدتی پیش، گفتیم که سری گوشی‌‌های Nova 9 در راه هستند. حتی ما فهمیدیم که این گوشی‌ها با طراحی آشنایی قرار است روانه بازار شوند.

 

هواوی Nova 9 Pro با شارژر ١٠٠ واتی و HarmonyOS 2.1 رونمایی می‌شود

 

به گزارش Huawei Central، سری Huawei Nova 9 در تاریخ ٢٣ سپتامبر یا ١ مهر ١۴٠٠ رونمایی می‌شود. بر اساس شایعات، فروش این گوشی از ۶ روز بعد، یعنی ٧ مهر ماه آغاز خواهد شد. از سوی دیگر، سری Nova 9 با تراشه‌‌ای متفاوت به دست کاربران خواهد رسید. همراه با این اطلاعات، یک افشاگر در ویبو اقدام به انتشار جزئیاتی از سری گوشی‌های Nova 9 هستند. بر اساس ادعاهای او، این سری به تراشه Snapdragon 778G تجهیز می‌شود.

اما توجه داشته باشید که به دلیل سناریوی تحریم‌های ایالات متحده آمریکا، هواوی مجبور است تا از نسخه 4G تراشه Snapdragon 778G در گوشی‌های جدید بهره گیری کند. تراشه اسنپدراگون ٧٧٨ جی، یک چیپست رده بالا با لیتوگرافی ۶ نانومتری TSMC است. این تراشه، دارای ۴٠ درصد پیشرفت عملکرد نسبت به قبل است. پردازنده گرافیکی آن نیز Adreno 642L است. از سوی دیگر، این تراشه به نسل ششم موتور پردازش هوش مصنوعی کوالکام با پردازنده Hexagon 770 مجهز شده است.

 

تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ٧٧٨ جی / Snapdragon 778G کوالکام رسماً معرفی شد

 

اما توجه داشته باشید که ممکن است این اطلاعات درست نباشند. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم تا فعلاً منتظر اعلام رسمی هواوی مبنی بر مشخصات سری Huawei Nova 9 باشید. گفته می‌شود که نوا ٩ پرو، دارای چند ویژگی در سطح پرچمداران است. بر اساس تأییدیه TENAA، برخی از مشخصات این گوشی فاش شده است. طراحی قاب پشتی این دستگاه، مانند سری Huawei P50 است. در قاب جلویی نیز نمایشگری دو لبه خمیده با پنل OLED موجود می‌باشد.

علاوه بر این‌ها، نوا ٩ پرو دارای باتری ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. یک ویژگی جذاب این گوشی، پشتیبانی از شارژر ١٠٠ واتی است. این دستگاه، به صورت پیش فرض به HarmonyOS 2.1 مجهز می‌شود. این نسخه از HarmonyOS برای تراشه‌های کوالکام بهینه شده است. اما ظاهراً ما در مراسم ١ مهر هواوی در چین، تنها شاهد رونمایی از سری Nova 9 نخواهیم بود. بلکه ممکن است این کمپانی از All in One و پرینتر جدید خود رونمایی کند. هیچ جزئیاتی از این محصولات منتشر نشده است. اما ما انتظار داریم که این محصولات هوشمند، HarmonyOS را به همراه داشته باشند. چرا که اکثر محصولات این کمپانی در چین دارای این نسخه هستند.

 

هواوی HarmonyOS 2.1 مختص تراشه‌های کوالکام بهینه شده است

 

نظر شما در مورد نسل جدید سری Nova 9 هواوی چیست؟ آیا مشخصات آن را می‌پسندید؟ فکر می‌کنید که کدام بخش این گوشی‌ها جذاب‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

اسنپدراگون۷۷۸ پردازنده خوبیه🙃
نوا۹ اخرین نسخه که وارد ایران شد از سری اصلی نوا۴ بود 😑سری i که همیشه وارد میشد

ali karimi

سلام،پردازنده خوبی داره، مشخصات بعدشم خوبه،فق، بدیش نداشتن 5جی هستش

نبود 5G بیداد میکنه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️